شنبه 10 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آمریکا هشدار نسبت به سفر شهروندان خود به ایران را تمدید کرد

دبی-العربیه.نت فارسی - وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا طی بیانیه‌ای بار دیگر درباره سفر به ایران هشدار داد و اطلاعیه قبلی خود را در این مورد تمدید کرد.

به گزاش خبرگزاری رویترز، در بیانیه وزارت امور خارجه ایالات متحده آمده است: «وزارت خارجه آمریکا به شهروندان این کشور درباره خطرات سفر به ایران هشدار می‌دهد».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه آمریکا با تاکید بر این‌که این اطلاعیه جایگزین اطلاعیه قبلی در تاریخ ۱۵ اوت سال ۲۰۱۵ می‌شود هدف از بیانیه جدید را «تأکید بر خطرات دستیگری و زندانی شدن شهروندان آمریکایی، به ویژه افراد دارای تابعیت دو گانه ایرانی - آمریکایی» عنوان کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «شخصیت‌های متعددی در ایران، کماکان در برابر ایالات متحده موضع خصمانه دارند. از زمان دست‌یابی ایالات متحده و ایران به برنامه جامع اقدام مشترک ـ برجام ـ برای رفع نگرانی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران، این کشور آزار، دستگیری و بازداشت شهروندان آمریکایی، به ویژه شهروندان دارای تابعیت دو گانه را ادامه داده است».

اشاره این بیانیه به توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهان است که ایالات متحده آمریکا یکی از طرف‌های آن بود. در چارجوب مذاکرات هسته‌ای، وزرای امور خارجه ایران و آمریکا با وجود حدود ۳۶ قطع روابط دیپلماتیک، برای نخستین بار با یکدیگر مذاکره کردند. اکنون دیدارهای وزرای امور خارجه دو کشور به مساله‌ای عادی تبدیل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016