پنجشنبه 15 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

امام جمعه تهران: از سخنان هاشمی بوی فتنه می‌آید


کاظم صدیقی

کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران گفته از سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی بوی «فتنه» می‌آید٬ در شرایط بیکاری نباید هواپیما خریده می‌شد و دولت به موضوع حاشیه‌نشینی بی‌توجه است.

آقای صدیقی این مطالب را در جمع گروهی از مردم مشهد بیان کرده و درباره حملات هاشمی به شورای نگهبان گفته «این حرف‌های ایشان بوی شلوغی می‌دهد و فتنه را تداعی می‌کند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بی‌آنکه نامی از هاشمی ببرد افزوده «برخی شعار امام خمینی را از یاد برده‌اند؛ شعار ایشان همواره امامت و ولایت فقیه بود به همین علت بر پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید ویژه‌ای داشتند.»

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفته «بیکاری در کشور ما بیداد می‌کند در حالی که در دوران پساتحریم مسئولان مملکت به خرید هواپیماهای خارجی روی آورده‌اند.»

به گفته وی در حال حاضر «چرخ تولید از حرکت باز ایستاده است و کارخانه‌های خارجی آباد شده‌اند.»

این روحانی محافظه‌کار همچنین افزوده «رهبر وقتی مشاهده کردند که دولت توجهی به قشر مستضعف جامعه ندارد به همین علت شخصاً عده‌ای را مامور ساماندهی حاشیه شهر کردند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016