سه شنبه 20 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تمجید روحانی از خامنه‌ای با هدف تشویق رهبر برای صدور حکم حکومتی

دیگربان ـ محمد‌رضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج به طور تلویحی گفته حسن روحانی برای تائید صلاحیت برخی نامزد‌های رد صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان از علی خامنه‌ای درخواست حکم حکومتی کرده است.

آقای نقدی بدون آنکه نامی از حسن روحانی ببرد٬ گفته «تنها برای تایید صلاحیت‌های افراد رد صلاحیت شده باید دلسوزی کرد و رفت و از رهبری درخواست حکم حکومتی کرد؟»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از مقام‌های دولتی این پرسش را مطرح کرده که «چرا برای مشکلات صنایع و کارخانجات که حاصل بی‌تدبیری است دلسوزی نمی‌کنید؟»

اواخر دی ماه نیز محمد اشرفی اصفهانی، رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در ریاست جمهوری از طرح چنین درخواستی خبر داده بود.

اشرفی اصفهانی گفته بود روحانی برای تائید صلاحیت برخی نامزد‌های انتخابات از رهبر درخواست صدور حکم حکومتی کرده که یک روز بعد این اظهارات تکذیب شد.

آن‌طور که فعالان اصلاح‌طلب می‌گویند در فهرست حسن روحانی نام ۲۷۰ نامزد رد صلاحیت وجود داشته که رایزنی‌ها و درخواست‌های وی برای تائید صلاحیت آن‌ها بی‌نتیجه مانده است.

حسن روحانی روز گذشته نیز بار دیگر زبان به تعریف و تمجید از علی خامنه‌ای گشود تا وی را متقاعد به صدور حکم حکومتی کند که تاکنون از تاثیر این اظهارات بر رهبر جمهوری اسلامی گزارشی منتشر نشده است.

روحانی هم‌چون اکبر هاشمی رفسنجانی برای پیش‌برد برخی سیاست‌های و تصمیم‌های خود از استراتژی تعریف اغراق آمیز از علی خامنه‌ای استفاده می‌کنند.

این دو معتقدند خامنه‌ای در برابر تعریف‌ها و تمجید‌ها از خود به شدت سست بوده و در پی این تعاریف از موضع خود کوتاه آمده و با درخواست آن‌ها موافقت می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016