چهارشنبه 21 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رهبر سیاه‌پوستان مسلمان آمریکا مهمان ویژه ۲۲ بهمن

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی رئیس‌جمهور پس از قرائت قطعنامه سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن و سخنرانی «لوئیس فراخان» رهبر سیاه‌پوستان آمریکا در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

خبرگزاری فارس: رهبر سیاه‌پوستان مسلمان آمریکا مهمان ویژه ۲۲ بهمن/ ملاحظات تبلیغاتی نامزدها اندیشیده شده/ رئیس‌جمهور سخنران مراسم

farakanIran22bahman.JPG

وی ادامه داد: 22 بهمن امسال ویژگی بسیار خاصی دارد و آن هم نزدیکی با دو انتخابات مهم و تاثیرگذار است چراکه در این انتخابات سرنوشت ملت رقم می‌خورد و برپایی باشکوه آن مهر تایید دیگری بر استمرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

آبخضر در ادامه سخنان خود بیان داشت: در قرن ما پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حادثه مهم و حیرت‌انگیزی برای جهان بود که می‌توانست در رابطه با مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین‌کننده و تحولات غیرقابل پیش‌بینی باشد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مراسم ویژه میدان آزادی تهران راس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود تصریح کرد: در این مراسم لوئیس فراخان رهبر سیاه‌پوستان آمریکا از جمله میهمانان ویژه مراسم خواهند بود که پس از قرائت قطعنامه سراسری یوم‌الله 22 بهمن حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به سخنرانی خواهند پرداخت و پس از آن مراسم گلباران توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان مراسم انجام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی سی و هفتمین سالگی خود را شاهد است که در شرایط پساتحریم و انجام برجام قرار دارد و 22 بهمن امسال و شرایط پس از برجام فرصت استثنایی را برای فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی فراهم کرده است.

آبخضر از حضور بیش از 450 میهمان خارجی از 28 کشور جهان خبر داد و گفت: 450 میهمان خارجی که عموما از شخصیت‌های علمی و سیاسی و موثر و صاحب‌نفوذ کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، بوسنی، کرواسی، اسلوانی، هلند، کشورهای آفریقایی و آسیایی همچون آرژانتین، بولیوی، برزیل، کلمبیا، اکوادور، کوبا و شیلی هستند که میهمان ویژه دهه فجر خواهند بود و به عنوان انتقال دهندگان فرهنگ و ارزش‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016