چهارشنبه 28 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عکس پوتین روی زیرپوش بازیکن روس، هواداران فوتبال در ترکیه را عصبانی کرد + تصویر

بی بی سی - دیمیتری تاراسوف، بازیکن باشگاه لوکوموتیو مسکو در پایان بازی این تیم مقابل فنرباغچه با نشان دادن تصویر ولادیمیر پوتین که روی زیرپوش او نقش بسته بود باعث تحریک هواداران تیم حریف در ورزشگاه شکری سراج اوغلوی شهر استانبول شد.

16021708473.jpg

هافبک تیم لوکوموتیو مسکو زیرپوشی بر تن کرده بود که تصویری از ولادیمیر پوتین همراه با این جمله روی سینه او به چشم می خورد:" با ادب ترین رئیس جمهور"

بازی دو تیم فنرباغچه و لوکوموتیو مهمترین رویایی ورزشکاران ترکیه و روسیه پس از سرنگونی یک جنگنده ارتش روسیه توسط جت های جنگنده ترکیه در ماه نوامبر بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فنرباغچه موفق شد در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در نهایت دو بر صفر حریف خود را شکست دهد.

اتحادیه فوتبال اروپا در واکنش به این موضوع گفته است باشگاه لوکوموتیو مسکو به دلیل حرکت سیاسی بازیکن این تیم مجازات خواهد شد.

اما تاراسوف با دفاع از نشان دادن تصویر پوتین گفت:" او رئیس جمهور کشورم است، من به او احترام می گذارم و تصمیم گرفتم نشان دهم که همواره از او حمایت می کنم و پشت او هستم. چیزی که روی تی‌شرت نوشته شده بود حرفی بود که من می خواستم به همه بگویم."

یک روزنامه چاپ ترکیه این حرکت بازیکن تیم لوکوموتیو مسکو را " تحریک از جانب پوتین" توصیف کرد.

حدود دو ماه پیش ترکیه یک بمب‌افکن روسیه را که می‌گفت حریم هوایی‌اش را در نزدیکی مرز سوریه نقض کرده، سرنگون کرد. این حادثه باعث بروز تنشی کم‌سابقه میان دو کشور شد.

پیش از آغاز مسابقه در استانبول، اتوبوس تیم لوکوموتیو مسکو با بطری‌های شیشه‌ای مورد حمله قرار گرفت، پلیس ترکیه اعلام کرده که سه نفر را در همین رابطه دستگیر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016