دوشنبه 10 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تاخیر پرابهام در اعلام نتیجه نهایی انتخابات خبرگان

• وزارت کشور برخلاف وعده‌های قبلی، تا شامگاه یک‌شنبه از اعلام نتایج نهایی و رسمی انتخابات مجلس خبرگان در تهران خودداری کرده است. ظاهرا علت این تاخیر اختلاف بر سر ابطال آرای برخی صندوق‌های شمال تهران است.

دویچه وله ـ وزارت کشور وعده داده بود تا شامگاه شنبه، هشتم اسفند نتیجه نهایی رأی‌گیری در تهران را اعلام کند. این وعده به عصر یک‌شنبه موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با به تعویق افتادن اعلام شمارش آرای انتخابات مجلس خبرگان در تهران، شایعاتی به گوش رسید مبنی بر این که اختلاف میان شورای نگهبان و وزارت کشور بر سر ابطال برخی از صندوق‌های رای در شمال تهران علت این تاخیر بوده است.

احتمال ابطال برخی از صندوق‌ها

گفته می‌شود با شمارش صندوق‌های رأی در مناطق ۱ تا ۳ تهران احمد جنتی که در جایگاه ۱۵ قرار داشت از فهرست ۱۶ نفره راه‌یافتگان به مجلس حذف می‌شد و شورای نگهبان بر ابطال آرا در این مناطق اصرار دارد.

روز گذشته ناصر بخت رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران خبر داده بود که کار شمارش آرای حدود ۱۰۰۰ صندوق که به طور عمده مربوط به شعبه‌های رأی‌گیری در شمال شهر تهران می‌شوند انجام نشده است.

از ظهر تا غروب یک‌شنبه فهرستی که با تذکر "شمارش ادامه دارد" در رسانه‌های ایران منتشر شده بدون تغییر باقی مانده است.

مطابق این فهرست اکبر هاشمی رفسنجانی در صدر قرار دارد، محمد یزدی و محمد تقی مصباح یزدی حذف شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016