چهارشنبه 12 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ظریف: خدا پدر این مردم را بیامرزد که باعث خوشحالی همه جناح‌ها شدند

ایسنا ـ محمد جواد ظریف با تشکر از مردم به خاطر حضور با شکوهشان در انتخابات هفت اسفند گفت: حضور مردم در این انتخابات پرمعنی و پر مغز بود و ما می‌توانیم با قدرت و صلابت با اجرای برجام در جهت توسعه اقتصادی کشور در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران سیاست خارجی و انرژی هسته‌ای در وزارت خارجه در بخشی دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه نباید دنبال خرده گرفتن از یکدیگر باشیم بلکه همه باید کمک کنیم تا از فضای به وجود آمده از اجرای برجام جهت پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور استفاده کنیم به فرارسیدن سال نو اشاره کرد و گفت:‌ مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات هفت اسفند زمینه ساز این شدند که با شور و نشاط وارد سال جدید شویم . من اکنون خوشحال هستم که هر روزنامه ای را در داخل کشور می خوانم از انتخابات اعلام پیروزی می‌کنند و خوشحال هستند . امروز همه جناح های کشور خوشحال هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان ادامه داد: خدا پدر این مردم را بیامرزد که باعث خوشحالی همه جناح‌ها شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016