دوشنبه 17 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
4 بهمن» مصادیق جرم سیاسی مشخص شد
2 بهمن» روحانی: مجلس خانه ملت است نه یک حزب خاص
پرخواننده ترین ها

رد طرح تعیین جریمه برای حیوان‌گردانی در مجلس

نمایندگان مجلس با کلیات لایحه تعیین جریمه برای حیوان گردانی در اماکن عمومی مخالفت کردند.

در این لایحه تعیین جریمه برای ظاهر شدن با حیواناتی مثل میمون و سگ در اماکن عمومی، سد معبر، تکدی‌گری، ایجاد آلودگی صوتی و ریختن زباله در اماکن عمومی پیش بینی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه با ۷۱ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از مجموع۲۰۰ نماینده حاضر از دستور کار مجلس خارج شد.

یکی از بند‌های لایحه رد شده «تعیین جریمه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای ظاهر شدن با حیوانات وحشی یا نجس از قبیل میمون و سگ» است.

تعیین جریمه ۵۰ هزار تومانی تا ۵۰۰ هزار تومانی برای‌‌ رها سازی زباله در اماکن عمومی و جریمه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای سد معبر از دیگر بند‌های این لایحه به شمار می‌رود.

جریمه ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای تکدی‌گری و تعیین جریمه ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی برای ایجاد آلودگی صوتی در معابر و اماکن عمومی هم از جمله مواردی بود که در این لایحه پیش بینی شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016