چهارشنبه 4 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هشدار انصار حزب‌الله به دولت درباره کوتاهی در اجرای "اقتصاد مقاومتی"

دیگربان ـ انصار حزب‌الله با صدور اطلاعیه‌ای از دولت حسن روحانی خواست با «تفسیر‌های من درآوردی، دیگر در پی استحاله و در هم تنیدن اقتصاد مقاومتی با اقتصاد لیبرال سرمایه‌داری جهانی نباشد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



این گروه در اطلاعیه خود که به مناسبت سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» منتشر شده به دولت روحانی هشدار داده که «قصور احتمالی» در اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی» با «اعتراضات بر حق و انزجار ملت» مواجه خواهد شد.

انصار حزب‌الله افزوده «متصدیان امر با صدق لهجه و صراحت، زین پس، دیگر با وعده‌های بی‌ثمر از وقت کشی بیشتر بپرهیزند، پذیرش مشروط برجام از سوی رهبر را پیروزی مطلق و مائده‌ای آسمانی نپندارند.»

این گرروه همچنین به مقام‌های دولتی توصیه کرده «کمتر خریدار فریب گماشته‌های دشمن در ضرورت‌تراشی برای تسلیم پیش‌پای نظام سلطه باشند. وزارت ارشاد، دست از حمایت رسانه‌هایی که جارچی تزویر دشمن آمریکایی شده‌اند، بردارد.»

دولت حسن روحانی پس از نامگذاری سال جدید از سوی علی خامنه‌ای و درخواست وی از دولت برای اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی»٬ تحت فشار و انتقاد‌های هماهنگ محافظه‌کاران تندرو قرار گرفته است.

آن‌ها می‌گویند دولت به خواسته‌های رهبر در این زمینه بی‌اعتنایی می‌کند و رفع مشکلات کشور را در گرو رابطه با غرب می‌داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016