شنبه 7 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش ایران به صدور کیفرخواست آمریکا علیه هفت ایرانی به اتهام حملات سایبری

• آمریکا نمی تواند شهروندان کشورهای دیگر را بدون ارائه دلایل مستند متهم کند

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: دولت ایالات متحده که با حملات سایبری علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران میلیون ها انسان بی گناه را با خطر یک فاجعه زیست محیطی مواجه کرده بود، در موقعیتی نیست که شهروندان دیگر کشورها و از جمله ایران را بدون ارائه دلایل مستند در موضع اتهام قرار دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایرنا، حسین جابرانصاری روز شنبه در موضعگیری درباره صدور کیفرخواست وزارت دادگستری آمریکا علیه هفت شهروند ایران به اتهام حملات سایبری اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران که خود از حملات پیچیده سایبری مورد حمایت برخی دولتها آسیب های فراوانی متحمل شده، همواره پیشتاز تلاشهای دسته جمعی بین المللی برای مقابله با جرایم سایبری بوده و بر ضرورت قاعده مند کردن فضای سایبری با نظارت همه دولتها تاکید داشته است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه اقدامات مخاطره آمیز در فضای سایبری را در دستور کار نداشته و از این قبیل اقدامات حمایت نمی کند.

برخی خبرگزاری ها خبر دادند که ایالات متحده روز پنجشنبه پنجم اسفند، علیه هفت ایرانی به اتهام مشارکت در حملات سایبری سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ علیه چند بانک آمریکایی و یک سد در نیویورک اعلام جرم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016