پنجشنبه 12 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کنایه صریح ستادکل نیروهای مسلح به روحانی

دیگربان ـ ستادکل نیروهای مسلح در کنایه‌ای صریح به حسن روحانی٬ نسبت به «نفوذ دشمن» با استفاده از «رویای برخی عناصر داخلی که دل در گروی کدخدا» دارند٬ هشدار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اشاره مشخص این بیانیه به اظهارات حسن روحانی است که سال ۹۲ درباره مذاکرات هسته‌ای گفته بود «آمریکایی‌ها کدخدا هستند و با کدخدا بستن راحت‌‌تر است.»

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز ۱۲ فروردین ماه {روز جمهوری اسلامی} اعلام کرده که اعلام کرده «دشمن در دوره پسابرجام ترفندهای نوین، پیچیده و فریبنده‌ای را برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی طراحی و در دستور کار قرار داده است.»

این بیانیه در توضیح این «ترفندها» افزوده «دشمن در دوره پسابرجام .. با تمرکز بر راهبرد نفوذ و بهره‌برداری از رویای برخی عناصر داخلی که دل در گرو غرب و کدخدای پوشالی دارند در صدد رخنه به صخره سخت نظام برآمده‌اند.»

نیروهای نظامی مدتی است با صریح‌ترین جملات دولت حسن روحانی و سیاست‌های داخلی و خارجی آن را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

به نظر می‌رسد ادامه نگرانی اروپایی‌ها از برداشتن کامل تحریم‌ها بدون هماهنگی و اجازه آمریکا بر حملات محافظه‌کاران و نظامیان به دولت بیافزاید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016