سه شنبه 10 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سفر حسن روحانی به بلژیک لغو شد

بدنبال عملیّات تروریستی روز ٢٢ مارس/ ٣ فروردین در بروکسل، سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به بلژیک لغو شد. پیش از این قرار بود حسن روحانی در روز پنجشنبه ٣١ مارس/ ١٢ فروردین در پایان بازدید دو روزۀ خود از اتریش وارد بروکسل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رادیو بین المللی فرانسه - سفر دولتی حسن روحانی به بلژیک در روز ٣١ ژانویه امسال از سوی دو کشور اعلام شده بود. دیدار با نخست وزیر بلژیک، شارل میشل، و بازدید از نهادهای اروپائی مستقر در پایتخت بلژیک از جمله برنامه های پیش بینی شده در این سفر بود.

در نوامبر سال گذشته، یک هیئت اقتصادی بلژیکی برای نخستین بار در ٣٥ سال اخیر به ایران سفر کرد تا امکانات از سرگیری مبادلات و سرمایه گذاری در این کشور را مورد بررسی قرار دهد.

با لغو سفر حسن روحانی به بلژیک، وی و هیئت همراه او در پایان دیدار خود از وین، در روز پنجشنبه ٣١ مارس/ ١٢ فروردین به تهران باز خواهند گشت.

حملات تروریستی روز ٢٢ مارس/ ٣ فروردین در بروکسل حداقل ٣٥ کشته و بیش از ٣٠٠ زخمی ببار آورد و این شهر را که بدلیل استقرار شمار فراوانی از نهادهای اروپائی به «پایتخت اروپا» شهرت یافته با اختلالات فراوان روبرو کرد.

فرودگاه بین المللی بروکسل-زَوِنتام که نخستین انفجارهای انتخاری در آن رخ داد، بگفتۀ مسئولین آن احتمالا بصورت جزئی از روز چهارشنبه ٣٠ مارس باز گشائی می شود، اما بازگشت آن به حالت عادی، بگفتۀ همان منابع، ماهها زمان لازم دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016