پنجشنبه 12 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

درآمد ۱۱۸ میلیون دلاری مالزی از گردشگران ایرانی

- هر گردشگر ایرانی در مالزی برای اقامت ۷.۷ روزه در این کشور جنوب شرق آسیا پنج هزار و ۸۸۰ رینگیت ( ۱۴۷۰دلار) هزینه می کند.

- در سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۲ هزار و ۲۶۴ گردشگر ایرانی به مالزی سفر کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- پیش بینی می شود تعداد گردشگران ایرانی که سال گذشته میلادی به مالزی سفر کرده اند به بیش از ۸۰ هزار نفر رسیده باشد که با این احتساب ایرانیان سال گذشته ۱۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار در مالزی هزینه کرده اند.

- ایرانیان سال ۲۰۱۴ به عنوان دومین گروه پرجمعیت گردشگران مالزی از غرب آسیا شناخته شدند و با ۷۲ هزار و ۲۶۴ گردشگر حدود ۱۵۹ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۲۴ دلار درآمد برای دولت مالزی ایجاد کردند.

- در میان کشورهای اسلامی گردشگران عربستان سال گذشته میلادی هر کدام برای اقامت ۱۰ روزه در مالزی ۹ هزار و ۴۵۹ رینگیت (۲۳۶۵ دلار)، کویتی ها برای اقامت ۷.۳ روزه ۸ هزار و ۴۹۴ (۲۱۲۳ دلار)، عمانی ها برای اقامت ۸.۷ روزه ۷ هزار و ۹۰۰ رینگیت (۱۹۷۵ دلار) و اماراتی ها برای اقامت ۷.۶ روزه ۷ هزار و ۳۸۹ رینگیت (۱۸۴۷ دلار) هزینه کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016