جمعه 27 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک عرب مسلمان معاون رئیس پلیس اسرائیل شد

160414014946.jpg
یک پلیس عرب در اسرائیل به بالاترین درجه‌ای که تا کنون یک مسلمان در پلیس این کشور داشته، ارتقا یافته است. جمال حکروش به عنوان معاون رئیس پلیس اسرائیل منصوب شده است.

آقای حکروش متولد روستای کفرکنا در منطقه الجلیل است. جمال حکروش مسئولیت بهبود خدمات پلیس در جوامع عربی اسرائیل را به عهده خواهد داشت.

در مراسم معارفه آقای حکروش، رونی الشیخ رئیس پلیس اسرائیل با ستایش از آقای حکروش از اعراب اسرائیلی که واجد شرایط هستند، خواسته است تا به پلیس بپیوندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل آقای الشیخ گفته است که جمال حرکوش و پلیس اسرائیل تلاش خواهند کرد با سلاح‌های غیرقانونی در جامعه عرب اسرائیل مقابله کنند.

خشونت‌ها میان اسرائیل و فلسطینیان طی ماه‌های اخیر شدت گرفته و اعراب اسرائیلی اطمینان چندانی به پلیس ندارند.

اعراب، یک پنجم جمعیت اسرائیل را تشکیل می‌دهند و همواره شکایت می‌کنند که پلیس از مناطق مسکونی آنها مراقبت نمی‌کند و کیفیت خدمات شهری هم پائین‌تر است.

شکایات آنها در این زمینه از سوی گروه‌های بین‌المللی حقوق بشری تائید می‌شود. این گروه‌ها در گزارش‌های خود به تبعیض‌ها علیه اعراب اسرائیلی اشاره کرده‌اند.


یک عضو حزب‌الله خاتمی و رفسنجانی را به ترور تهدید کرد


زیباکلام: عارف نباید رییس مجلس شود


یورش پلیس برلین به بزرگ‌ترین روسپی‌خانه شهر


زیبایی های ایران از نگاهی دیگر


دونده مرندی با پرچم امریکا در خط پایان ماراتن پارس


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016