جمعه 27 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نامه‌اى از سوز دل خطاب به معاونت امور استان‌ها و غيره‌ى حزب‌الله


برادر مهدی عبدی

ویژه خبرنامه گویا ـ ف. م. سخن

برادر عزيزم حاج آقا مهدى عبدى
معاونت محترم امور استان ها و شهرستان هاى شوراى هماهنگى حزب الله شمال غرب
سلام عليكم

گفت و گوى پر از درد و رنج و خشم و خشونت شما را در سايت معزز «حزب الله پرس» متالعه نمودم و از اين كه آن برادر در اين گفت و گو، تكليف فتنه گران را يكسره نمود لذت بسيار بردم. من مطمعن هستم جمهورى عزيز اسلامى ما، با وجود برادران فرهيخته اى چون شما كه مانند مشت و لقدى محكم توى فلان جاى دشمن مى باشيد هرگز افول و يا زبانم لال سقوط نخواهد نمود. معلوم است حزب اللهى كه رهبرش آقا امام خامنه اى باشد و سربازانى چون شما قرس و محكم داشته باشد، از هيچ چيز در اين دنياى فانى نمى هراسد و بهشت و نعاعم اش را به موضوعات اين جهانى نمى فروشد. اگر «آقا» رهبر ماست، خودش خوب بلد است كه نخسه ى فتنه گران را بپيچد و خود فتنه گران را هم لوله نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين الاغ هاى احمقى كه جرات پيدا نموده اند تا رفع حصر سران منفور فتنه ٨٨ را تبليغ نمايند و آن را از بزرگان نظام درخاست نمايند خيلى خر ند كه نمى فهمند كه اگر اين سه مغضوب از حصر بيرون بيايند شما حزب اللهيان شمال غرب امان نفس كشيدن به آن ها نخواهيد داد. من هم به نوبه ى خود به هاشمى كوسه و خاتمى روباه و تمام جانوارانى كه امروز در مجمع محترم تشخيص مصلحت نظام و مجلس محترم شورا و ديگر ارگان هاى محترم نظام لانه نموده اند عرض مى نمايم و از زبان شما هشدار مى دهم كه اگر در صدد راه اندازى فتنه اى ديگر در كشور باشند حزب الله اين بار با راه اندازى فداييان انقلاب و اسلام توسط كميته هاى مجازات مردمى براى هميشه آن ها را از صحنه ى روزگار محو خواهد نمود و با پوست سر و بدن شان دنبك درست خواهد نمود.

اين يارو ريس جمهور محترم هم كه از ريس جمهورى اش فقط بوى گند برجام اش به مشام مى رسد بايد بداند كه ريس جمهور ماها نيست و ريس جمهور يك مشت سوسول بالاى شهرى است كه به جاى دان ويت يو.اس.آ، جاويد يو.اس.آ مى گويند و عشق امريكا دارند. اين جمله ى نقض شما كه اين گوساله ها به بهانه ى نغز حقوق بشر حدود الهى را ترك مى نمايند چنان نقض و دلنشين بود كه هر چه آن ها رشته بودند پنبه نمود و هر چه ورق پاره ى موسوم به برجام بود نغز نمود. خاك بر سر هاى بى شوور فكر نموده اند كه ما مولاى خودمان يعنى امام خامنه اى -صلوات- را تنها خواهيم گذاشت و خواهيم گذاشت تا آن ها برجام را اجرايى نمايند. من مطمعن هستم كه حتى اگر خود امام خامنه اى هم اجازه بفرمايند كه برجام اجرا شود ما با يك مشت و لقد محكم مسوولان برجام را لاى دست باباشان خواهيم فرستاد. به قول شما «كل يوم عاشورا و كل عرض كربلا!»

ديدم دوستان دلواپس و حزب اللهى ما يك عدد مخلوط كننده ى سيمان به دست صالحى خيانتكار داده اند تا او را پُر كننده ى قلب اتمى ما نشان دهند. اين كافى نيست بلكه بايد به تن صالحى لباس عمله ها را بپوشانند و يك فرقون و يك استانبولى هم بدهند دست اش، تا بيشتر تو دهن اين يارو كوبانيده شود. اين جورى قلب نازنين حضرت ولى عصر (عج) نيز از ماها خشنود خواهد شد. ما در همين جا همراه با شما به ريس جمهور محترم ارز مى نماييم هوى يارو! از تاريخ عبرت بگير و ببين عاقبت بنى صدر و منتظرى چى شد و آن ها چه جورى خار شدند. هاشمى هم بداند اگر داعش وارد كشور شود سبيعه اش را به بردگى مى برند و او را توى بازار به فروش مى رسانند و آن وقت است كه او متوجه مى شود كه صنعت موشكى چقدر خوب است.

خدايا! خدايا! تا انقلاب مهدى
خامنه اى رو نگه دار
از عمر ما بكاه و
بر عمر او بيفزاى!

*****

لينك مطلب حزب الله پرس
http://www.hezbollahpress.com/1941


یک عضو حزب‌الله خاتمی و رفسنجانی را به ترور تهدید کرد


زیباکلام: عارف نباید رییس مجلس شود


یورش پلیس برلین به بزرگ‌ترین روسپی‌خانه شهر


زیبایی های ایران از نگاهی دیگر


دونده مرندی با پرچم امریکا در خط پایان ماراتن پارس


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016