شنبه 4 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش نماینده مشهد به حادثه شکنجه‌ یک زن و دخترانش

درحالیکه خبر شکنجه‌ی ۲۱ روزه یک زن به همراه دخترانش در مشهد از سوی همسرش موج گسترده‌ای در رسانه‌ها و همچنین واکنش‌های مردم را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی از جزئیات این حادثه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

سیدهاشم بنی هاشمی چهارم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ در مورد حادثه شکنجه شدن یک زن و دخترانش توسط همسرش به مدت ۲۱ روز در مشهد گفت: من در جریان جزییات این مطلب نیستم؛ در رسانه‌ها خواندم، اما در مورد جزئیاتش نمی‌توانم؛ اظهار نظر کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اینکه جزییات این حادثه در رسانه عنوان شده است، اظهار کرد: در رسانه‌ها خیلی چیز‌ها می‌نویسند؛ که همه‌ آنها درست نیست، من اگر اطلاعاتی از منبع اصلی داشتم؛ توضیح می‌دادم، من به رسانه‌ها کاری ندارم.

بنی هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ابعاد وحشتناک این واقعه و جریحه‌دار شدن احساسات مردم این مساله توسط نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پیگیری نشده است؟ توضیح داد: اخبار و اطلاعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، یکی دو مورد نیست؛ صد‌ها مورد حوادث و اتفاقات مختلف عنوان می‌شود، مراجع پیگیری این موضوعات، دستگاه‌های قضایی و انتظامی است.

وی ادامه داد: کار ما این نیست که اقدام عملی انجام دهیم. ما در دستگاه اجرایی نیستیم و در نهاد قانونگذاری هستیم، همچنین اگر هم نارسایی باشد از طریق اهرم نظارتی پیگیری می‌کنیم.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: من باید تحقیق بیشتری انجام دهم، اگر اطلاعاتی بدست آوردم که لازم بود؛ اقدام کنم، این کار را انجام می‌دهم.


روحانی خواننده


یک شعبده باز خارق العاده


سابقه پز دادن ایرانی ها!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016