شنبه 4 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شلیک نیروهای روس مستقر در سوریه به هواپیماهای اسرائیلی

AC_w640_r1_s.jpg
صدای آمریکا - منابع خبری روز جمعه گزارش داده اند که نیروهای نظامی روسیه مستقر در سوریه، به روی هواپیماهای نظامی اسرائیل در دو نوبت آتش گشودند.

به نوشته روزنامه اسرائیلی یدیوت آهارونوت، این رویداد موجب شد نخست وزیر اسرائیل در زمینه هماهنگ کردن عملیات در سوریه، با مسکو گفت و گو کند.

بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین در مسکو، نگرانی خود در این زمینه را به اطلاع مسکو رساند و هشدار داد اگر روسیه در این مورد کاری نکند، ممکن است مشکل گسترده تر شود.

پیشتر اعلام شده بود که نخست وزیر اسرائیل خواهان کسب اطمینان از رئیس جمهوری روسیه است که با خروج نیروهای نظامی آن از سوریه، حزب الله لبنان جای آن را نخواهند گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسرائیل نگران است که شبه نظامیان شیعه حزب الله، گروه مورد حمایت ایران، تسلیحات پیشرفته ای از سوی ایران و از طریق سوریه دریافت کنند.

روز جمعه همچنین اعلام شد که اسرائیل و روسیه به مکانیزمی دست یافته اند که در خروج روسیه، حزب الله قدرت جایگزین آنها نشود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در اظهار نظر در شلیک به هواپیماهای اسرائیلی گفت عمدی در کار نبوده است.

روزنامه اسرائیلی، زمان و مکان حمله به سوی هواپیمای نظامی اسرائیل را ذکر نکرده است.


جنجال‌های برگزاری کنسرت بنیامین بهادری در قزوین


حضور مجری شبکه من و تو در جشنواره جهانی فیلم فجر


سری جدید فشن های خیابانی در تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016