شنبه 11 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بازنگری ایران درباره تعهدات خود در برجام

20110807-135428_1.jpg
برخی مقام‌های سپاه خواستار شدند...
دیگربان - برخی مقام‌های سپاه می‌گویند که «هیات نظارت بر برجام بی‌خاصیت شده است» و جمهوری اسلامی باید درباره تعهدات خود در این توافق‌نامه «تجدید‌ نظر» کند.

عبدالله حاجی صادقی٬ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفته از هیات نظارت بر برجام تاکنون «خاصیتی» دیده نشده و این هیات تاکنون «منفعل» بوده است.

حاجی صادقی افزوده «امروز یک مطالبه مردمی گسترده وجود دارد که هیات نظارت بر برجام تکلیف عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها را مشخص کند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ید‌الله جوانی٬ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در این زمینه گفته «رفتار آمریکایی‌ها در طی ماه‌های اخیر و شروع برجام نسبت به ایران خصمانه‌تر شده است.»

جوانی افزوده «آمریکایی‌ها برخلاف آن چیزی که عده‌ای تصور می‌کردند بعد از برجام نرم‌تر که نشده هیچ، مصر‌تر از گذشته به دنبال غارت اموال ایران است.»

وی اضافه کرده «آمریکایی در بحث مذاکرات و برجام و رفتار پسابرجام در منظر ملت ایران غیرقابل اعتماد هستند و ما می‌بایست بر روی برجام و تعهداتمان و روند تعهدات بازنگری کنیم.»


گاردین: چرا بسیاری از ایرانی‌ها از حجاب متنفر شده‌اند


یک تابستان قبل از انقلاب در کنار دریای خزر


تصویری: بازگشت جوانان سوری به میخانه های دمشق


عکس یادگاری فوتبالیست های دختر زیر ۱۶ سال ایران و امریکا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016