پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رونق بنگاه های دوست یابی کانادا برای آمریکایی های فراری از ریاست جمهوری ترامپ

519940A3-s.jpg

صدای آمریکا - چشم انداز پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخی از آمریکایی ها، حتی اعضای حزب جمهوریخواه را چنان نگران کرده است که می گویند اگر چنین اتفاقی بیافتد، آمریکارا ترک خواهند کرد و به کانادا خواهند رفت. در این میان، کسانی که قادر هستند به اصطلاح از آب کره بگیرند، از هم اینک برای تبدیل این نگرانی به منبعی برای درآمد دست بکار شده اند.

از جمله آنها مسئولان یک وبسایت دوستیابی و همسریابی هستند که به آمریکایی هایی که که نمی توانند ریاست جمهوری ترامپ را تاب بیاورند قول می دهند آنها را با مجرد های علاقه مند در کانادا آشنا کنند.

این وبسایت که Maple Match نام دارد ، می گوید "یافتن شریک ایده آل کانادائی را برای نجات شما از وحشت غیر قابل تصور ریاست جمهوری ترامپ؛ تسهیل می کند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این وبسایت به کاربران اجازه می دهد نام خود را به فهرست رای دهندگان ناراضی آمریکایی که به کانادایی های مجرد علاقه مند هستند بیافزایند.

رویترز می گوید مقامات "میپل مچ" به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند، اما مدیر آن به تلویزیون کانادا گفت تا کنون بیش از ۱۰ هزار امریکایی و ۲۵۰۰ کانادایی برای فهرست انتظار ثبت نام کرده اند.

این سایت در توئیتر نیز فعال است و می گوید سرویس همسریابی آن به آمریکایی ها کمک می کند از مشکلات اخذ شهروندی کانادا پرهیز کنند.


پروفسور دكتر دكتر دكتر فريدون بوداغى!


لب‌خوانی اقشار مختلف مردم از اثر جاودان "مرغ سـحر" محمدرضا شجریان


دیزنی لند از نوع جمهوری اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016