دوشنبه 27 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اسرائیل: جلوگیری از ورود خلبان ایرانی تبار ترکیش ایر برای حفاظت از خود او بود

F150907MS012-1-1024x683.jpg

خبرگزاری ایرانشهر - در پی ممانعت مقامات شین بت (سازمان امنیت داخلی اسرائیل) از اقامت خلبان ایرانی تبار خطوط هوایی ترکیش ایرلاین در خاک این کشور، مقامات این کشور می‌گویند دلیل این امر محافظت از خلبان مورد نظر بوده است. این خلبان با پاسپورت ایرانی سفر می‌کرد و اگر اجازه ورود به خاک اسرائیل برای او ثبت می‌شد در ایران با مشکلات جدی امینتی مواجه بود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که مقامات سازمان هواپیمایی ترکیه در آنکارا از اسراييل درخواست كردند كه به یک خليان خطوط هوایی ترکیش ایر لاین برای يك شب اجازه اقامت در اسراييل را بدهند. به این معنی که این خلبان به تواند از محیط ترانزیت فرودگاه بن گوریون خارج و در شهر گردش و یا مراکز اقامتی خارج از فرودگاه سکونت کند. ولي شين بت سرويس امنيت داخلي اسراييل بدليل آن كه با اين عمل امكان دارد خلبان مورد نظر که تابعیت ایرانی دارد با مشکلات جدی در بازگشت به ایران مواجه شده و از سوی مقامات امنیتی جمهوری اسلامی مورد بازخواست قرار گیرد، با این درخواست مخالفت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با اگاهي مقامات فرودگاه در مورد شهروندي ايراني خلبان ترکیش ایرلاین، خروج او از فرودگاه ممنوع شد و در عين حال خطوط هوايي تركيه اعلام كردند كه اشتباهي صورت گرفته است.

در اعلاميه ديگري خطوط هوايي تركيه اعلام كرد كه بدليل كمبود خلبان اين شركت از ١٨ ماه پيش آغاز به استخدام خلبانان ايراني نموده است و در آن زمان هم تعهد داده بود كه اين خلبانان به اسراييل پرواز نكنند.

بر اساس مندرجات پاسپورت صادره از سوی جمهوری اسلامی در ایران، سفر دارندگان پاسپورت ایرانی به خاک اسرائیل ممنوع است و می تواند به پیگرد قانونی و مجازات زندان منجر شود.


آواز خوانی یک روحانی در حضور قالیباف


افتتاح کافه در صندوق عقب ماشین‌ ۲۰۶


صفحه اینستاگرام بچه پولدار های تبریز هم آمد


مجسمه ای‌ به شکل فیل که از زاویه دیگر به شکل زرافه است


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016