شنبه 1 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ادعای سایت خبرنامه ملی ایرانیان: حادثه تیراندازی در بیت رهبری

خبرنامه ملی ایرانیان - پس از افشای حادثه تیراندازی در بیت رهبری توسط گزارشگر ما، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر خامنه ای با بیان اینکه از روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه به حالت اورژانسی به بیمارستان بهمن انتقال پیدا نموده، گفته بود که طبق توصیه های پزشکان تنها دو تا سه روز در بیمارستان خواهد بود و به زودی مرخص خواهد شد، پس از گذشت این ایام تا کنون کماکان هیچ رسانۀ درون مرزی خبری از بهبودی وی گزارش ننموده اند.

محمدی گلپایگانی پس از مضروب شدنش توسط یکی از محافظین بیت رهبری، نخست در کلینیک همانجا و پس از خونریزی شدید ساعاتی بعد به بیمارستان بهمن انتقال پیدا می کند. در این حادثه وحید حقانیان و دو محافظ دیگر سخت مجروح شده که نام های آنها عبداللهی، برنجیان گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غایب بزرگ در مراسم معارفه عبدالعلی علی‌عسکری٬ رئیس جدید سازمان صدا و سیما شخص خامنه ای بود که کمتر سخنی از آن به میان آمده است. اقدامی که با اعتراض‌های زیادی روبرو شد و محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس علت آن را فشار “تندروها و زخم خوردگان برجام” عنوان نموده و برخی دیگر ناراحتی خامنه ای! ولی آن چیزی که واقعیت داشت و دوستان همکار هرگز در جریان نبودند، عدم اطمینان به تیم حفاظت پیشین بیت رهبری بود که شرح واقع در دو نوشتار کوتاه بیان شد.

کپی نامۀ مجتبی خامنه ای هم که روزهای پیشین توسط همکاران خبرنامه ملی ایرانیان در درون مرز بدستمان رسید، تأئیدیست بر این ماجرا که متن نامه و تصویر آن عیناً در زیر قرار می گیرد.

mojtaba1231.JPG

سمه تعالی

حضور برادر گرامی جناب آقای خلیلی. مدیر روابط عمومی بیت و دفتر مقام معظم رهبری سلام و علیکم همانطور که واقف هستید پس از واقعه بوقوع پیوسته و شهادت برادر عزیزمان حاج حسن اکبری همچنین جراحات وارده به برخی دوستان متاسفانه با خبر شدم اخباری در این وصف در محیط مجازی منتشر و حتی توسط برخی رسانه‌ها ی داخلی پوشش داده شده است علی ایهال با توجه به حساسیت موضوع نسبت به پیگیری و حذف اخبار واصله در خصوص حادثه مذکور اقدام عاجل معمول گردد. بدیهی است خسران ناشی از سهل انگاری یقیناً و قطعا به صلاح امت اسلام نخواهد بود.

اجرکم عندالله

امضا: مجتبی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016