سه شنبه 18 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بخشى از آيات قرائت شده توسط استاد طوسى در حضور رهبر انقلاب! طنزی از ف. م. سخن

طوسی
استاد طوسى ضمن خواندن اين آيات ساختگى، كار قرائت اش را چنان ماهرانه انجام داد كه رهبر معظم و حاضران در جلسه ى ختم قرآن، متوجه ساختگى بودن اين آيات نشدند و ضمن قرائت جناب طوسى، هاى هاى گريه مى فرمودند! ظاهرا اين سرِ كار گذاشتن قرآنى، بخشی از توطئه كثيف استكبار جهانى به سركردگى امريكا بوده، كه خواسته اند بدين طريق، با نفوذ دادن يك قارى قرآن به بيت مكرم، پاى رهبر معظم را به پرونده ى تفخيذ باز نمايند

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ویژه خبرنامه گویا

همان طور كه مستحضر هستيد، قارى محبوب رهبر معظم انقلاب، متهم اول فساد اخلاقى معرفى شده است. ظاهرا اين معلم محترم قرآن، نوجوانانى را كه براى آموزش قرآن، از طريق «آزمون هاى ويژه» دستچين مى كرده، مورد لطف و عنايت و ماساژ، و در نهايت «تفخيذ» قرار مى داده، و نوجوانان را بدين طريق به سمت بهشت برين رهنمون مى شده است!

در مورد كلمه ى ناخوشاهنگ «تفخيذ»، اگر خاطرتان باشد، در زمان محاكمه ى «بيجه»ى جنايتكار، كه در پاكدشت ورامين تعداد زيادى كودك و نوجوان را بعد از تجاوز به قتل رسانده بود، اين كلمه ى «فقهى» و «اسلامى» مطرح شد، كه معنى آن، گلاب به روى شما، رو م به ديوار، عبارت از عملِ نزديكىِ بدون دخول مى باشد. به عبارتى، عمل تفخيذ، همان كارى ست كه حضرت امام خمينى (ره) در كتاب گران قدر خود فرموده اند مى توان جهت تمتع با نوزاد شيرخواره هم انجام داد! خلاصه مراحل تجاوز و نزديكى اسلامى، به دقت طبقه بندى شده و دسته بندى شده است و ورود به اين بحث، نياز به دانش تخصصى دارد كه متاسفانه ما از اين دانش بى بهره ايم و ورود ما به اين بحث، شرعا جايز نيست...

با اين تفاصيل و با در نظر گرفتن معناى شرعى و علمى و اسلامىِ «تفخيذ» مى توان گفت كه جناب استاد طوسى، كه نور چشم «آقا» تشريف دارند و استاد استادان قرآن شناس و قرآن پژوه به شمار مى آيند، عمل «تجاوز» را به شكل اتمّ و اكمل آن انجام نداده اند و عضو شريف را در حد مالش، مورد تمتع قرار داده اند، به حول و قوه ى الهى!

اما در پرونده ى نامبرده، كه حدود پنج سال است در اتاق هاى مختلف داد گسترىِ محترم جمهورى اسلامي پاس كارى مى شود، و نوجوانان مورد تفخيذ قرار گرفته و ماساژيده شده، احتمالا الان به سن بيست و بيست و يك رسيده اند و جوانان رعنايى براى خودشان شده اند، و ان شاءالله تعالى اگر حكومت اسلامى باقى بماند، احتمالا وقتى موهايشان به رنگ دندان هايشان در آمد اين پرونده مختومه و خدمتكار استاد طوسى به جرم باز كردن درِ دارالقرآن و آوردن چاى محكوم به يك ماه زندان قابل خريد خواهد شد و خودِ استاد، در حالى كه گل مريم بر سر ايشان ريخته مى شود، از تمام اتهامات مبرا تشخيص داده خواهند شد، بارى، در اين پرونده متنى موجود است، از ترجمه ى قرآنى كه اين استاد، در بيت رهبر معظم قرائت فرموده و مورد تشويق ايشان قرار گرفته اند. متن ترجمه ى قرآن قرائت شده توسط استاد طوسى از اين قرار است:

سوره ى الكون و اللذاته
(لطفا فكر بد نكنيد! اين كلمه مانند آن چه در كون و مكان به كار مى رود احتمالا به معناى گيتى مى باشد. به عبارتى معناى سوره، گيتى و لذات آن يا چيزى شبيه به اين مى شود.)

بسم الله العاشق التفخيذين
الف. لام. ميم. و اين كتابى ست عزيز كه با آن حَمَر [اين كلمه ناخوانا بود و برخى آن را دَمَر خوانده اند] مى نماييم نوجوانان را (١) و نيز پدران آنان و مادران آنان را (٢) و به دارالقرآن مى كشانيم اين عزيزان ناز و خوش بر و رو را (٣) و مي آموزيم بدانان طريقه ى ماساج دادن را (٤) باشد كه رستگار شوند! (٥)
و چنين است داستان لوط پيامبر (٦) و نماياندن آن چه در زمان او گذشت (٧) و بودند در آن زمان انسان ها ناپرهيزكار (٨) و وَطْىِ كامل در دُبُر مى نمودند اين نا انسان ها (٩) حال آن كه هر آينه باشد تفخيذ در جنبِ دُبُر بهترين نوع لواط ها! (١٠) اكنون تو اى پيامبر تفخيذكاران! (١١) چگونه بايد بياموزى از گذشتگان (١٢) آنان كه بهترين راه ها را رفتند و بهترين كارها را كردند (١٣) و خداى توست بهترينِ روندگان و كنندگان! (١٤) و بگو به او اى معلم بشريت و اى معلم «رهبر»ان (١٥) نهراس از تهمت كافِران (١٦) كه نمى دانند تفخيذ چيست (١٧) و خداى تو فقط مى داند و بس (١٨) محاسن اين عمل عظيم را (١٩) و اوست داننده ى اسرار و آن چه در پنهان مى گذرد (٢٠)

از شگفتى هاى اين سوره و معجزات آن، يكى هم اين است كه كلا بيست آيه دارد كه نمايانگر نمره ى بيستى ست كه دانش آموزان در مدارس و دار القرآن ها و اصولا در سيستم آموزشى جمهورى اسلامى مى گيرند. لازم به ذكر است كه استاد طوسى ضمن خواندن اين آيات ساختگى، كار قرائت اش را چنان ماهرانه انجام داد كه رهبر معظم و حاضران در جلسه ى ختم قرآن، متوجه ساختگى بودن اين آيات نشدند و ضمن قرائت جناب طوسى، هاى هاى گريه مى فرمودند! ظاهرا اين سرِ كار گذاشتن قرآنى، بخشي از توطئه كثيف استكبار جهانى به سركردگى امريكا بوده، كه خواسته اند بدين طريق، با نفوذ دادن يك قارى قرآن به بيت مكرم، پاى رهبر معظم را به پرونده ى تفخيذ باز نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016