پنجشنبه 27 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

درگیری سپاه و نیروهای پیشمرگه حزب دمکرات کردستان در اشنویه

بی بی سی - "حزب کردستان ایران" گزارش داده است که درگیری هایی میان نیروهای پیشمرگه این حزب و نیروهای سپاه پاسداران در شهرستان اشنویه در نزدیکی ارومیه روی داده است.

یک فرمانده سپاه پاسداران ایران هم به خبرگزاری های این کشور گفته که ماموران این سازمان "با دو تیم تروریستی در شمال غرب کشور" درگیر شده اند اما هویت این گروه را اعلام نکرده است.

دو طرف مدعی شده اند که نیروهای دیگری را کشته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی شورای نظامی حزب دمکرات کردستان در بیانیه ای که وبسایت این حزب - "کوردستان‌میدیا" - منتشر کرده گفت:‌ "یکی از تیم‌های پیشمرگه حزب دمکرات کردستان ایران در شهرستان اشنویه در مابین روستاهای سرگیز و قره‌سقل که در میان مردم درحال انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سیاسی بودند، مورد هجوم نیروهای سپاه پاسداران رژیم قرار گرفته و درگیری شدیدی میان نیروهای پیشمرگه حزب دمکرات و نیروهای سپاه پاسداران رژیم روی داده است".

به گزارش خبرگزاری مهر "سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه هم گفت نیروی های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به دو "دو تیم تروریستی وابسته به گروهک های ضد انقلاب که برای خرابکاری و انجام اقدامات تروریستی قصد عبور از منطقه مرزی اشنویه به داخل کشور را داشتند" حمله کردند و آنها را کشتند.

اما به گزارش "کوردستان‌میدیا" سخنگوی شورای نظامی حزب دمکرات گفته که "شمار تلفات نیروهای رژیم درحال افزایش و رژیم کشته‌ها و زخمی‌شدگان این درگیری را به بیمارستان اشنویه منتقل و رفت و آمد شهروندان به بیمارستان را ممنوع اعلام کرده است."

او گفت این درگیری ها ادامه دارد.

سپاه پاسداران ایران دو روز پیشتر اعلام کرده بود که پنج نفر از اعضای گروه پژاک را در شمال غربی ایران کشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016