جمعه 11 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 اردیبهشت» فیروزآبادی: بشار اسد ماندنی است
18 اردیبهشت» ولایتی: بشار اسد خط قرمز ایران است
پرخواننده ترین ها

اسد: خروج بریتانیا شورش مردم علیه رهبران بود

1607011100.jpg
بی بی سی - بشار اسد، رئیس جمهور سوریه رای مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا را شورش مردم علیه رهبران این کشور خوانده که از آنها به عنوان "سیاستمداران درجه دو" یاد کرده است.

آقای اسد در گفت‌گویی با یک شبکه استرالیایی گفت همان مقام‌هایی که در بریتانیا از او به خاطر رهبری‌اش در جنگ داخلی سوریه انتقاد می‌کردند و می‌گفتند اسد باید برود، نشان دادند که "کاملا از واقعیت جدا افتاده‌اند وگرنه خواهان برگزاری همه‌پرسی نمی‌شدند".

از زمان آغاز ناآرامی‌ها و جنگ داخلی در سوریه در حدود پنج سال پیش رهبران کشورهای غربی از جمله دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا، بارها از بشار اسد خواسته‌اند که از مقام خود کناره‌گیری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او همواره این درخواست‌ها را رد کرده و گفته است که تا زمان انتخابات ریاست جمهوری در سوریه در سمت خود باقی می‌ماند.

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، در پی رای به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و حزب مخالف کارگر هم با بحران رهبری روبرو است.

بشار اسد گفته است که بریتانیا به "سیاستمداران ویژه‌ای" نیاز دارد که بتوانند مسائل را حل و فصل کنند، هر چند گفت که چندان به تغییر سیاست‌های بریتانیا بعد از همه‌پرسی امیدوار نیست.

نتیجه همه‌پرسی در بریتانیا نه تنها باعث ایجاد بحران در صحنه سیاسی این کشور شده بلکه آینده اقتصادی و مالی آن را هم با ابهام روبرو کرده است.


واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به بنرهای ضد‌‌آمریکایی در تهران


حضور علی مطهری در نماز جماعت اهل سنت و واکنش حمید رسایی


زنان تاجیک را در عراق و سوریه به بردگی جنسی می‌فروشند


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016