یکشنبه 20 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 تیر» اثرات پروانه‌ای انفعال در سوریه بر اروپا
10 تیر» ستارگان جنگ ایران در سوریه
پرخواننده ترین ها

کشته شدن جوانان ایرانی در سوریه، اسب سواری دختر اسد در تهران!

zeinolsham-Asad466.jpg
سایت سحام نیوز نوشت: پس از آغاز قیام مردمی در سوریه و دخالت نظامی ایران در این کشور، روزانه ده‌ها جوان ایرانی، افغان، پاکستانی و لبنانی در سوریه جان خود را از دست می‌دهند تا حکومت بشار اسد بتواند در برابر تروریست‌های اسلام‌گرای تکفیری مقاومت کنند. اما این تنها یک‌سوی ماجراست، سوی دیگر آن کشته و زخمی و آواره شدن صدها هزار کودک و خانواده سوری در جنگ ویران‌گر سوریه است. حال منابع خبری گزارش داده‌اند دختر بشار اسد با خاطری آسوده به تهران آمده تا در مسابقات اسب سواری بین المللی تهران شرکت کند!

به گزارش خبرنگار «سحام»، در حالی‌که روزانه ده‌ها جوان ایرانی در سوریه با عنوان «مدافعان حرم» در حال حراست از حکومت بشار اسد هستند و صدها کودک سوری زیر بمباران‌های جنگنده‌های روسیه و سوریه جان خود را از دست می‌دهند و هزاران کودک بی‌پناه هدف حملات تروریست‌های اسلام‌گرای تکفیری قرار گرفته، کشته و آواره می‌شوند، «زین‌الشام بشار» دختر سیزده ساله بشار اسد به تهران آمد تا در مسابقات اسب سواری بین‌المللی تهران شرکت کند!

67069841507.jpg

در همین خصوص محمد کاظمیان، دبیر فدراسیون سوارکاری ایران به ایسنا گفته است که «دختر بشار اسد هم سوارکاری باهوش بود و به ویژه سر پیچ‌ها با مهارت خاصی کارش را انجام می داد؛ او بسیار نترس و خوب سوارکاری کرد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دارای سه فرزند است که تنها دخترش به نام «زین‌الشام بشار» که سوارکار ماهری است در رقابت‌های بین‌المللی تهران حضور داشته است. او هم‌چنین دو فرزند دیگر به نام‌های «حافظ» و «کریم» دارد.

کاظمیان هم‌چنین ضمن رد شایعات مبنی بر عدم حضور دختر بشار اسد در تهران گفت: «او در این مسابقات شرکت داشت و توانست به مقام قهرمانی در بخش نونهالان هم برسد. جدای از مسائل سیاسی باید بگویم که او یک سوارکار خوب است و می تواند برای نونهالان ایران یک الگو باشد.»

مهدی کروبی در نامه مهم و تاریخی خود که خطاب آن را به حسن روحانی قرار داد، با انتقاد از دخالت نظامی ایران در سوریه نوشت: «نفوذی‌های دشمن با تکیه بر خودمحوری، جاه‌طلبی و حب ریاست و توسعه قدرت برخی شخصیت‌ها، که خیال می‌کنند سرنوشت سایر ملل مسلمان و کشورها منطقه در ید قدرت آنهاست، کشور را عامدانه به دام تحریم‌ها کشاندند و سرمایه‌های ملی را از یک‌سو با غارت و حاتم بخشی نابود کردند و از سوی دیگر دست بر جیب مردم بردند و همزمان با فقر و آوارگی و تنگدستی آنان، کشور را به لبه پرتگاه بردند. واگر نبود عنایت خاص پرودگار و آگاهی اقشار مختلف جامعه و تدبیر دولت و برخی بزرگان، ماجراجویی‌های هسته‌ای، کشور را به ناکجاآباد می‌برد. متاسفانه جاه‌طلبی و ریاست برخی را چنان فراگرفته که حد و مرزی برای هواهای نفسانی خود قائل نیستند و ثروت و فرزندان این ملت را قربانی مطامع بلند پروازی‌های خود در منطقه قرار داده‌اند.»

جا دارد رهبر ایران به عنوان فرمانده کل قوا، پاسخ دهد که چگونه است روزانه ده‌ها جوان رشید ایرانی جان خود را در سوریه برای حفظ حکومت بشار اسد از دست می‌دهند و خانواده‌های خود را داغدار می‌کنند، اما دختر رییس جمهوری سوریه با فراغ بال در مسابقات اسب سواری بین‌المللی تهران شرکت می‌کند و داغ خانواده‌های داغدار را تازه می‌نماید؟!


18 تیر و قرق پارک جنگلی لویزان بخاطر عروسی دختر قالیباف


معماهاى عباس و ژوليت


همه سرلشکران ایران


پناهجویی که سر از چمدان درآورد + ویدئو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016