دوشنبه 21 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حدادعادل: برای معرفی یک چهره در انتخابات ریاست جمهوری به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

غلامعلی حدادعادل در همایش «بصیرت،‌ تجدید میثاق امت با ولایت»
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: هنوز به یک جمع‌بندی مشخص برای معرفی یک چهره واحد در انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌ایم ولی بررسی‌ها ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص اقدامات اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار کرد: مساله انتخابات ریاست جمهوری یک آزمون مهم و یک ایستگاه حساس سیاسی است.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصولگرایان تلاش می‌کنند در این انتخابات به وظیفه‌شان نسبت به انقلاب عمل کنند، اما هنوز به یک جمع‌بندی مشخص برای معرفی چهره واحد در انتخابات نرسیده‌ایم ولی بررسی‌ها ادامه دارد و باید منتظر نتیجه باشیم.

وی گفت: تجربه وحدتی که اصولگرایان در انتخابات سال ۹۴ داشتند اگرچه به پیروزی منتهی نشد ولی خود رسیدن به وحدت برای ما یک تجربه بود.امیدواریم این تجربه در انتخابات سال آینده به اصولگرایان کمک کند.

حداد عادل در خصوص فیش‌های حقوقی نجومی نیز خاطرنشان کرد: بهترین راه برای حل این مساله شفاف‌بودن و برخورد جدی است، البته نه فقط با کسانی که این حقوق‌ها را می‌گیرند بلکه باید ریشه‌های این پدیده مشخص شود.

نماینده پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید از خودش سوال کند که چه مشکلی وجود داشته که چنین پدیده زشتی به وجود آمده است، این را باید سه قوه بررسی کند و با جناحی کردن و فرافکنی و اقدامات توجیهی این مساله حل نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016