سه شنبه 29 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله به مسافران قطار در آلمان

مرد تبر به دست، به ٢١ نفر كه داخل واگن قطار بوده اند در نزديكى شهر وورتس بورگ آلمان حمله كرده است. عده اي از اين ٢١ نفر به شدت مجروح شده اند و خطر مرگ آن ها را تهديد مى كند



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ف.م.سخن خبرنامه گویا:

11:00pm
فرد مهاجم بعد از توقف قطار فرار كرد كه پليس بلافاصله او را يافته و بنا به گزارش هاى تاييد نشده، به سمت او شليك كرده است. در اين حادثه ١٥ نفر زخمى شده اند كه وضعيت ٣ نفر از آن ها وخيم است. از انگيزه ى فرد مهاجم اطلاعى در دست نيست. او به طور ناگهانى و به يك باره به افراد داخل واگن حمله كرده است.

41767603652764_n.jpg

11:10pm
وزير داخلى ايالت بايرن بلافاصله در شبكه ي يك تلويزيون آلمان حاضر شد و شخصا توضيح كامل در مورد حادثه داد. فرد مهاجم يك شخص ١٧ ساله ى افغانستانى ست كه با چاقو و تبر به مسافران قطار محلى وورتس بورگ حمله كرده است و موقع فرار پليس او را با شليك گلوله از پاى انداخته است. انگيزه ى مهاجم افغانستانى هنوز مشخص نيست.

11:15pm
يوآخيم هرمان، وزير داخلى بايرن: پسر افغان به عنوان يك فرد زير ١٨ سال پناهجو تحت سرپرستى يك خانواده در آلمان زندگى مى كرده است.

11:40pm
پسر ١٧ ساله ى افغانستانى، در حالى كه فرياد الله اكبر سر داده بود، به مسافران داخل كوپه قطار محلى با كارد و تبر حمله كرد و بعد وقتى در حال فرار بود با شليك گلوله ى پليس از پاى در آمد.

germntrainattackmap.JPG

11:50pm
غير از تبر، سلاح ديگر پسر ١٧ ساله ى افغان، كارد يا ساطور بوده است. اين شخص جزو پناهندگانى ست كه تنها و بدون همراهى پدر و مادر به آلمان آمده اند و تحت سرپرستى يك خانواده قرار گرفته اند.

00:05am
به گزارش اشپيگل آنلاين مهاجم افغانستانى بعد از فرار، تحت تعقيب نيروهاى ویژه اى به طور اتفاقى در آن منطقه حضور داشته اند قرار گرفته و بعد از اين كه به طرف اين نيروها يورش برده، به ضرب گلوله از پاى در آمده است.

08:02am
پليس آلمان، در خانه ى مهاجم ١٧ ساله ى افغان، پرچم داعش را كه او با دست نقاشى كرده بود، پيدا كرد.


تصویر طراحان کودتای ترکیه در صف بازجویی


دختر ایرانی تبار باربارا ترنر خانه مادرش را برای فروش گذاشت


"خانم یاب فوری" پر مشتری ترین "تلگرام" ایران


حمله به ترانه علیدوستی و مهناز افشار


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016