یکشنبه 3 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نقدی: وزیر ارشاد برای کسب رای تبلیغ ماهواره می‌کند

13950503145627978203774.jpg
محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج گفته مسئولان فرهنگی باید با مردم «صادق» باشند و برای کسب مجدد رای٬ ابزاهای مفسده‌انگیزی چون ماهواره را تبلیغ نکنند.

آقای نقدی با بیان اینکه «دشمن به دنبال فاسد کردن جوان ایرانی» است٬ افزوده «ما باید با مردم صادق باشیم و واقعیت این است که شبکه‌های ماهواره‌ای غالبا مفسده انگیز هستند و اخلاق و فرهنگ جامعه را به انحراف می‌کشند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی «دستاورد اصلی» شبکه‌های ماهواره‌ای را «افزایش طلاق، اعتیاد و ناامنی جامعه» عنوان کرده و از اظهارات علی جنتی٬ وزیر ارشاد مبنی بر ضرورت لغو ممنوعیت ماهواره انتقاد کرده است.

نقدی افزوده «کسی که در مسند کار فرهنگی قرار می‌گیرد باید با مردم صادق باشد٬ نه این که ببیند مردم چه دوست دارند همان را به کرسی بنشاند.»
وی ادامه داده «آقای وزیر اگر آمار دقیقی در خصوص تاثیرات ماهواره بر ارتقا و تحکیم خانواده‌ها و یا روابط سالم کودکان دارند اعلام کنند تا ما هم بدانیم.»

رئیس سازمان بسیج در کنایه‌ای صریح به جنتی افزوده «ما مسئولان نباید کلاه سر مردم بگذاریم و به خاطر اینکه خودمان را خوب جلوه دهیم ابزار مفسده‌انگیز جامعه را ترویج کنیم تا دوباره مردم به ما رای دهند. صداقت و راست گویی با مردم مهمترین رکن یک مسئول است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016