دوشنبه 4 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک زن ایرانی‌تبار، نخستین آمریکایی مسلمان در کنوانسیون سراسری دمکراتها

toBHEcs7.jpg
صدای آمریکا - یاسمین طائب، آمریکایی ایرانی تبار به عنوان نماینده حزبی از ایالت ویرجینیا قرار است در کنوانسیون سراسری حزب دمکرات آمریکا شرکت کند.

خانم طائب که وکیل است، دوشنبه آینده چهارم مرداد با حضور در کنوانسیون دمکراتها در فیلادلفیا، نخستین آمریکایی مسلمانی خواهد بود که در این رویداد حضور می یابد.

خانم طائب در توییتر خود نوشته است: افتخار می‌کند که اولین آمریکایی ایرانی تبار مسلمانی است که در کنوانسیون دمکرات‌ها شرکت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او البته در اظهارات دیگری سخنان دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان آمریکا درباره مهاجرت را تفرقه برانگیز و ترسناک توصیف کرده است.

خانم طائب گفت که اظهارات آقای ترامپ در ضدیت با مهاجرت مسلمانان، به ویژه برای او که در شش سالگی همراه با خانواده‌اش از ایران به آمریکا مهاجرت کرد ترس به همراه می‌آورد.

به گفتۀ این نماینده حزبی دمکرات، بسیاری از آن مهاجران هم اکنون به عنوان شهروندان آمریکا، پزشک، وکیل و متصدی مشاغل دیگر هستند و به ایالات متحده کمک می‌کنند.

آمریکایی‌های مسلمان با جمعیتی حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، بین یک تا دو درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. سازمان موسوم به روابط آمریکایی-اسلامی مستقر در واشنگتن، تلاش می کند یک میلیون آمریکایی مسلمان را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در ماه نوامبر امسال برگزار می شود، به پای صندوق‌های رای ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016