پنجشنبه 21 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رفسنجانی: برخی به اسم انقلابی‌گری سفارت‌خانه‌ آتش می‌زنند و مردم را از حج محروم می‌کنند

1110004.jpg
به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که با حضور دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران کل اجرایی و ستادی این وزارت‌خانه، مدیران کل آموزش و پرورش در استان‌ها و روسای ادارات آموزش و پرورش همه شهرها و شهرستان‌های کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شده بود، با تأکید بر نقش تعلیم و تربیت آموزشی و پرورشی در تحکیم پایه‌های کشور، برگزاری این اجلاس را در دهه‌ی کرامت به فال نیک گرفت و گفت: اگر امروز قم و مشهد دو پایگاه بزرگ مذهبی کشور و حتی شیعیان هستند، به خاطر وجود دو عزیزی است که دهه کرامت منسوب به آنان است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه ما نباید با حرف‌های نسنجیده و بی‌منطق به اسم انقلابی‌گری خود را محدود کنیم، گفت: متأسفانه برخی به اسم انقلابی‌گری سفارت‌خانه‌ای را آتش می‌زنند و بهانه دست دشمن می‌دهند و مردم را از حج محروم می‌کنند و به عربستان که می‌خواست جلوی حج ما را بگیرد، بهانه می‌دهند، درحالی‌که رهبری انقلابی‌گری را برای ما تعریف کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید عین جملات مقام معظم رهبری درباره انقلابی‌گری را در قالب تابلوهایی به فرزندان در مدارس معرفی کرد، نباید از اسلام داعش دربیاید و باید طوری عمل شود که فرزندان اسلام چه از اهل سنت و چه تشیّع افکار داعشی را نپذیرند.

در آغاز این مراسم، پس از اجرای سرود توسط دانش‌آموزان و پخش نماهنگی از موفقیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید، دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش، با یادآوری نام و خاطرات ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، حدود ۵ هزار معلم شهید و به ویژه دو معلم شهید، آقایان رجایی و باهنر، به برنامه‌های اجلاس روسای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در این اجلاس دیدگاه‌های مدیران اجرایی را با نظرات مدیران ستاد پیوند بزنیم.

وی با اشاره به ۷۵۰ اداره آموزش و پرورش در سراسر کشور، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تدوین آن حدود ۱۰ سال طول کشید، مبنای فعالیت‌ها و برنامه‌های ما و در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ سال نظام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016