دوشنبه 22 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار غلامی، یکی از موسسان لشکر ۱۰ سیدالشهدا در سوریه کشته شد

حاج احمد غلامی از مستشاران نظامی و از فرماندهان لشکر 10 سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس 11 روز پس از مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا قرار است پس از انتقال پیکر سردار شهید حاج احمد غلامی به کشور، روز دوشنبه 22 شهریور ماه بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء مراسم شبی با شهید درمیدان سپاه، حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان ولی عصر (عج) برگزار شود.

sardarShahidGHolami.jpg

همچنین مراسم تشییع وتدفین پیکر این فرمانده شهید روز سه شنبه 23 شهریورماه از ساعت 9:30 صبح از شهر ری، سه راه ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی تشییع شود. پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید حاج احمد غلامی و طواف، پیکر شهید به سمت بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد و در قطعه 29 درجوار مزار شهیدان صیاد شیرازی وحاج داود کریمی خاکسپاری خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایسنا، سردار احمد غلامی در دوران دفاع مقدس مسئولیت جانشینی فرماندهی لشکر 10 سیدالشهدا(ع) را تا سال 62 و فرماندهی تیپ مستقل 110 شهید بروجردی را تا پایان جنگ بر عهده داشت.

شهید حاج احمد غلامی در راه دفاع از حریم اهل بیت و در جریان مقابله با گروره تروریستی داعش در روز نهم شهریور ماه امسال بر اثر اصابت ترکش به سرش به کما رفت و پس از 11 روز مقاومت سرانجام روز گذشته شنبه 20 شهریور ماه به شهادت رسید.

البته در پی قرار گرفتن در وضعیت کما، چند روز پیش خبر شهادت سردار غلامی منتشر شده بود که پس از مدت کوتاهی تکذیب شد. خبر امروز شهادت او در تماس خبرنگار ایسنا، توسط ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا (ع) تایید شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016