جمعه 16 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع انصار حزب‌الله علیه برگزاری فوتبال ایران و کره‌

57363819.jpg
تجمع انصار حزب الله تحت عنوان « آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی امروز پس از برگزاری نماز جمعه تهران از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایسنا، تجمع‌کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی هم‌چون «تذکر لسانی واجب مسلمین است، راه شهیدان ما همین است همین است»، «امر به معروف ما بزرگ‌ترین جهاد است »، « حزب الله بیدار است، از بی‌حجاب بیزار است»، «فرموده رهبری اجرا باید گردد»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «ما اهل کوفه نیست علی تنها بماند»، «سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن»، «فساد و بی‌حجابی حربه استکبار است»، « امر به معروف ما اصلاحات حسینی است»، «نهی از منکر ما نفی فساد و فحشا است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «حزب فقط حزب علی و رهبر فقط سیدعلی» و ... سر دادند.

2223365.jpg

در پایان این تجمع قطعنامه انصار حزب الله در حمایت از امر به معروف و نهی از منکرو هم‌چنین بیانیه‌ای در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در عصر تاسوعا توسط حسین الله کرم قرائت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016