شنبه 24 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نامه همسر محمدعلی به رهبر ایران برای آزادی نمازی‌ها

لونی علی، همسر محمدعلی در نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی خواستار آزادی باقر و سیامک نمازی از زندان اوین شد. همسر محمدعلی در این نامه از رهبر ایران خواسته که این دو زندانی را مورد "رافت اسلامی" قرار دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم لونی علی در نامه خود از علی خامنه‌ای خواسته که این "شهروندان آمریکا" را مورد "رافت اسلامی" قرار دهد و دستور آزادی آنان را صادر کند. به گفته لونی علی این کار به معنای "پاسداری از میراث" محمدعلی خواهد بود.

لونی علی در این نامه تاکید کرده که همسرش، بوکسور اسطوره‌ای جهان، به ایران و ایرانیان عشق و علاقه زیادی داشته است. او از علی خامنه‌ای خواسته است که به "یاد و خاطره محمدعلی" این دو زندانی را آزاد کند. او تاکید کرده که همسرش "مدافع" همه مسلمانان بوده و همیشه در پی آن بوده که چهره اسلام به عنوان "دین صلح و بخشش" نمایان شود.
1280x960.jpg

ابهام در مورد اتهامات نمازی‌ها

سیامک نمازی، فعال اقتصادی و مدیر بخش برنامه‌ریزی‌های استراتژیک کمپانی نفتی کرسنت است. او مهرماه ۹۴ در تهران بازداشت شد. باقر نمازی، پدر ۸۰ ساله او نیز بهمن ماه گذشته که برای رسیدگی به پرونده پسرش به ایران سفر کرده بود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016