سه شنبه 30 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توصیه وزارت خارجه ایران: به ترکیه سفر نکنید

وزارت امور خارجه از هموطنانی که قصد مسافرت به ترکیه دارند خواست تا اطلاع ثانوی از انجام مسافرت های غیر ضروری به آن کشور خودداری کنند.

به گزارش عصرایران، وزارت امور خارجه ایران در بیانیه ای اعلام کرد: نظر به شرايط خاص در كشور تركيه طي روزهای اخیر ، به کلیه هموطنانی که قصد مسافرت به این کشور را دارند ، توصیه اکید می گردد تا اطلاع ثانوی، از انجام مسافرت های غیر ضروری به اين كشور اجتناب نمایند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این اطلاعیه در سایت اینترنتی وزارت خارجه ایران منتشر شده است.

سفیر روسیه در آنکارا روز دوشنبه در حمله تروریستی مورد هدف قرار گرفت و درگذشت.

به دنبال این اتفاق، شرایط امنیتی ترکیه به شدت تنش آلود شده است.
ترکیه هم اکنون شاهد حوادث حوادث مسلحانه، حملات به پلیس، انفجارها و درگیری هایی میان پلیس و کردهای مسلح بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا هم دوشنبه شب به دنبال ترور سفیر فدراسیون روسیه در آنکارا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت سرکنسولگری ایران در استانبول، ترابوزان و ارزروم روز سه شنبه تعطیل است.

در اطلاعیه سفارت آمده است: ارائه کلیه خدمات کنسولی در سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ترابوزان و ارزروم فردا سه شنبه مورخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۵ تعطیل خواهد بود و از هموطنان گرامی درخواست می شود از مراجعه به این اماکن خودداری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016