سه شنبه 2 بهمن 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع جمعی از مالباختگان خريد خودرو در مقابل مجلس، مهر

تعدادی از مالباختگان خريد خودرو از يک شرکت فروش خودرو صبح امروز برای سومين بار در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار رسيدگی نمايندگان ملت به اين پرونده و کمک به حل مشکلات خود شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، صبح امروز تعدادی از مالباختگان به شرکت راهگشايان خودور ( فروش خودرو) در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

اسدالله کاظمی نماينده تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بيش از ۲ هزار نفر در اين شرکت ثبت نام کرده و اصل قرارداد و سفته با مهر و امضا مديرعامل شرکت را در دست دارند اما اين شرکت که مقرر بوده تا تاريخ ۲۰ مردادماه سال جاری کليه تعهدات خود را عملی سازد، متاسفانه کلاهبرداری کرده و مدير عامل آن با جرم کلاهبرداری بيش از ۳۰ ميليارد تومان و همراه داشتن اسلحه و هشت عدد کارت شناسايی جعلی و... دستگير شده که تاکنون اين جرم را نپذيرفته است.

وی افزود: نحوه رسيدگی قاضی پرونده به شکايت ما نيز موجب نا اميدی و دلسردی مالباختگان شده است.

اين نماينده شاکيان خاطرنشان کرد: تقاضای مالباختگان اين است که پرونده از کرج به تهران ارسال گردد و ادامه رسيدگی در تهران دنبال شود، شايد از اين طريق رسيدگی به پرونده سرعت بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گفتنی است، ثبت نام کنندگان از مبلغ ۸ تا ۲۵۰ ميليون تومان به حساب اين شرکت واريز نموده اند.

شاکيان اين پرونده که در مجتمع قضايی کرج مورد رسيدگی قرار گرفته تا کنون در نامه های متعدد به مقامات عالی کشور از جمله رياست جمهوری و رياست قوه قضائيه و کميسيون اصل نود مجلس خواستار رسيدگی عاجل به اين پرونده شده اند.





















Copyright: gooya.com 2016