دوشنبه 12 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گازوئيل از اول خرداد فقط با کارت سوخت توزيع می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: با اجرايی شدن طرح کارت هوشمند سوخت برای خودروهای گازوئيل سوز و با تأييد دولت تحويل گازوئيل (نفت گاز) برای وسايل نقليه حداکثر تا پايان ارديبهشت ۸۷ بدون کارت سوخت بوده و از اول خرداد گازوئيل صرفا با کارت سوخت انجام می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبيرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با ابلاغ معاون اول رئيس جمهور، کارت سوخت خودروهای نفت گازسوز صرفا برای خودروهای دارای پلاک ايران صادر و تحويل می‌شود.
بر اين اساس معاينه فنی و عدم تغيير وضعيت خودرو برای تعويض پلاک خودروهای نفت گازسوز به پلاک ايران جهت دريافت کارت سوخت بلامانع است.
همچنين مراکز اسقاط موظفند به ازای هر دستگاه خودرو که درسال ۸۶ اسقاط می کنند مبلغ ۵۰۰ هزار ريال به حسابی که مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده تعيين نموده يا می نمايد واريز کنند و از اين مبلغ ۴۵۰ هزار ريال به حساب سازمان شهرداريها و دهياری های کشور واريز خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين واردکنندگان خودرو در صورت ارائه گواهينامه صادر شده از سوی نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران مبنی بر اسقاط يک دستگاه کاميون و کشنده فرسوده می توانند به ازای هر دستگاه حداکثر معادل مبلغ ۵۰ ميليون ريال از تخلفات ترجيحی در سود بازرگانی واردات استفاده نمايند.





















Copyright: gooya.com 2016