پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانه سينما دلايل حضور نيافتن در دهكده بين المللي جشنواره فيلم كن را اعلام كرد، ایلنا

در جشنواره فيلم كن براي نهادها و سازمانهاي غير تجاري جايگاه ويژه اي را در بخش دهكده جهاني در نظر گرفته است اما چند سالي است كه خانه سينما به جاي حضور در اين بخش در بازار فيلم كن شركت مي كند به دنبال پيگيريهاي خبرنگار ايلنا روابط عمومي خانه سينما درباره حضور خانه سينما در كن توضيحاتي را ارائه كرده است.

به گزارش خبرنگار ايلنا ،روابط عمومي خانه سينمادرباره حضور خانه سينما در جشنواره فيلم كن گفته است : جايگاه نهادهاي غيرتجاري از جمله دولت‌ها و جامعه اصناف سينمايي در دهكده بين‌المللي است. چهار سال پيش و در سال 2005 و زماني كه اطبايي مسئول امور بين‌الملل خانه سينما بودند خانه سينما در دهكده بين‌المللي شركت كرد و حضور موفقيت‌آميزي داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه اين مطلب آمده است: اما زماني كه در سال گذشته يعني سال 2009 تصميم بر حضور روشمند سينمايي ايران و معرفي سينماگران و حضور در دهكده بين‌المللي را داشتيم به ما اعلام شد كه تعهدات سال 2005 كه مبلغ 18 هزار يورو است پرداخت نشده است و به همين دليل درخواست خانه سينما با پاسخ منفي مواجه شد.

به همين دليل با مساعدت بنياد سينمايي فارابي بخشي را جهت معرفي جامعه اصناف سينماي ايران در بازار فيلم كن انتخاب كرديم ضمن آنكه حضور جامعه اصناف سينمايي بر هم زننده فعاليت و تجارت هيچكدام از بخشهاي خصوصي و دولتي سينماي ايران نيست بلكه به صورت عام همه فيلمهاي عرضه شده را معرفي مي كند
روابط عمومي خانه سينما با تاكيد بر غيرتجاري بودن فعاليت خانه سينما در كن اضافه كرد:در شرايط فعلي خانه سينما نقش تجاري ندارد و به عنوان جامعه اصناف به معرفي سينماي ايران و فيلمسازان ايراني در قالب بروشور كاتالوگ و نشريه الكترونيكي اقدام مي‌كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016