سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

میکی رورک آدمکش حرفه‌ای می‌شود، خبرآنلاین

بازیگر نامزد اسکار در فیلم سینمایی «مرد یخی: اعترافات یک قاتل قراردادی مافیا» که بر مبنای داستانی واقعی ساخته می‌شود نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، فیلمنامه را دیوید مکنا نویسنده فیلم‌های «تاریخ طبیعی» و «Blow» بر مبنای کتابی از فیلیپ کارلو می‌‌نویسد.

«مرد یخی: اعترافات یک قاتل قراردادی مافیا» داستان واقعی ریچارد "مرد یخی" کاکلینسکی است که 40 سال تمام به عنوان یک آدمکش حرفه‌ای و همزمان همسر و پدری فداکار در حومه نیوجرزی زندگی دوگانه داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این فیلم را شرکت «نچرال سلکشن» متعلق به ماتی بکرمن تهیه می‌کند. او درباره «مرد یخی: اعترافات یک قاتل قراردادی مافیا»، گفت: «زندگی ریچارد کاکلینسکی و روایت فیلیپ کارلو از این داستان واقعی که نوشتن آن سه سال طول کشید، بسیار جذاب و بی‌شباهت با هر داستان مافیایی است که تاکنون به تصویر درآمده است.»

او افزود: «این نقشی است که میکی رورک زاده شده بازی کند و به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص کار دیوید مکنا واقعا هیجان زده‌ام او را در این پروژه ببینم.»

Passion Play تازه‌ترین فیلم رورک اولین بار در دنیا روز جمعه در جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفت. او این روزها فیلم «گوشت‌های دم توپ» به کارگردانی سیلوستر استالونه را روی پرده دارد و تابستان امسال نیز «آیرون من2» را در سینماها داشت.

میکی رورک 58 ساله اوایل دهه 1980 با فیلم‌هایی چون «دروازه بهشت»، «حرارت تن» و «ماهی پرجنب و جوش» به شهرت رسید. «سال اژدها»، «نه ونیم هفته»، «قلب انجل» و «فرانچسکو» از دیگر فیلم‌های شاخص او در دهه 1980 است.

رورک در سال‌های 1990 قید دنیای سینما را زد تا یک مشتزن شود. او سال 2008 با فیلم «کشتی‌گیر» به کارگردانی دارن آرونوفسکی به نقش یک قهرمان از پا‌درآمده، بازگشتی موفق داشت و برای این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد اسکار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016