چهارشنبه 7 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شمقدری با لحنی تند از سخنان اصغر فرهادی در جشن خانه‌سينما عذرخواهی کرد، ايلنا

شمقدری با نوشتن نامه‌ای با لحنی تند، بابت سخنان اصغر فرهادی در جشن خانه‌سينما عذرخواهی کرد. در نامه آمده: اينکه در مراسمی بنام جشن خانه‌سينما با هلهله و شادی بی‌خبران و غافلان پايان نظام را خواستار باشند، چه بايد کرد؟


ايلنا: جواد شمقدری(معاون سينمايی وزارت ارشاد) با انتشار نامه‌ای؛ بابت سخنان اصغر فرهادی در جشن خانه‌سينما از مردم عذرخواهی کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور سينمايی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، متن بيانيه به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




انالله و انا اليه راجعون
من از خانواده شهدا عذر می‌خواهم، من از شهدای عزيز که خون مقدسشان برای رويش و نهال انقلاب اسلامی ريخته شد تا به درخت تناور و پربرکتی تبديل شود، عذر می‌خواهم. من از ايثارگران و جانبازان که سالهاست درد و رنج ناشی از زخم‌های جراحت را به عشق رشد و شکوفائی نظام جمهوری اسلامی صبورانه تحمل می‌کنند، عذر می‌خواهم. من از ملت بزرگ و قهرمان ايران که با بزرگواری زخم زبان جاهلان را که به اسلام و انقلاب طعنه می‌زنند و آن را نشنيده می‌گيرند، عذر می‌خواهم. من از محضر رهبر بزرگ انقلاب اسلامی عذر می‌خواهم.من در درگاه الهی و در پيشگاه امام حاضر مهدی موعود طلب عفو و بخشش می‌نمايم.
اينکه در مراسمی بنام جشن خانه‌سينما با هلهله و شادی بی‌خبران و غافلان پايان نظام جمهوری اسلامی ايران را آرزو می‌کنند؛ چه بايد کرد!
کسی که از روی غرور جاهلانه و شايد هم غفلت چنين سخنانی بر زبان می‌راند چه پاسخی دارد؟! کسانی که شنيدند و سکوت کردند، کسانی که تشويق کردند و هلهله سر دادند، براستی می‌دانند کجا ايستاده‌اند؟ می‌دانند پاگذاشتن بر روی ميراث بزرگ امام و رهبر کبير انقلاب اسلامی و پايمال کردن خون ده‌ها هزار شهيد چه جفای بزرگی است؟
حتماً نمی‌دانند. و الاّ فرزندان اين آب و خاک مثل همه آحاد ملت بزرگ و قهرمان ايران در هر شرايطی حاضر نيستند از انقلاب و نظام خود فاصله بگيرند.
اين آفت شاه نشينان در سينماست که گاهی گرفتار هيجان و گاهی لجبازی و گاهی غفلت و سرخوشی می شوند. اميدوارم خداوند از اين لغزشها بگذرد.
و بر بيچارگی ما اين خطاها را ببخشايد و رحم نمايد. مباد که در روز جزا در پيشگاه صالحان و اولياء و شهدا سرافکنده باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016