یکشنبه 16 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کپی برابر اصل در خانه‌سينما نمايش داده شد؛ کيومرث پوراحمد: کيارستمی يک اصل است، ايلنا

در جلسه نمايش فيلم کپی برابر اصل؛ پوراحمد از کيارستمی به عنوان يک اصل در سينما ياد کرد و گفت که او از اولين فيلم خود تا امروز تغييری در جهان‌بينی و نگاه خود ايجاد نکرده است.


ايلنا: اولين نمايش نيمه‌رسمی فيلم سينمايی کپی برابر اصل ساخته عباس کيارستمی شب گذشته(۱۵ مرداد) با حضور کارگردان فيلم در تالار سيف‌الله داد در خانه سينما برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، کيومرث پوراحمد(ديبر پانزدهيمن جشن سينمای ايران) در اين مراسم و قبل از آغاز نمايش فيلم کپی برابر اصل؛ با اشاره به آشنايی طولانی خود با عباس کيارستمی گفت: من از زمانی که فيلم کوتاه نان و کوچه ساخته کيارستمی را ديدم، وی را می‌شناسم.
پوراحمد ادامه داد: کيارستمی از اولين فيلم خود؛ نان و کوچه؛ که يک فيلم ۱۰ دقيقه‌ای بود تا امروز که فيلم‌های بلند می‌سازد، همين گونه بوده است و تغييری در جهان‌بينی و نگاه وی رخ نداده است. او امروز يک اصل برای سينمای ايران است.
عباس کيارستمی؛ کارگردان فيلم؛ نيز پس از نمايش فيلم به دعوت کيومرث پوراحمد به ميان تماشاگران آمد و از حاضران در سالن قدردانی کرد.
در مراسم نمايش فيلم کپی برابر اصل که تا ساعت ۲ بامداد در خانه‌سينما به طول انجاميد، داوران بخش‌های مختلف پانزدهيمن جشن سينمايی ايران و هنرمندانی همچون مريلا زارعی، عليرضا داودنژاد، کامبوزيا پرتوی، محمدعلی سجادی، مازيار ميری، محمد متوسلانی، فرشته طائرپور، شهرام مکری، محسن خان‌جهانی و جمعی از سينماگران و علاقمندان آثار کيارستمی و اعضای خانه سينما حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016