دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تا آخر هفته فيلم اسکار معرفی می‌شود، ايسنا

احمد ميرعلايی گفت: تا ۹ مهرماه برای معرفی نماينده سينمای ايران به اسکار فرصت داريم و تا کنون تنها ۱۸ کشور نماينده خودشان را معرفی کرده‌اند.

مديرعامل بنياد سينمايی فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه هيات انتخاب نماينده سينمای ايران برای اسکار در حال بررسی گزينه نهايی برای معرفی است اظهار کرد: روز گذشته نشستی با اين افراد داشتم که همه از صنوف مختلف دعوت شده‌اند و کارشناس، سرشناس هستند و از ما خواسته‌اند تا زمان معرفی فيلم اسامی‌شان اعلام نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: امروز سخنگوی اين شورا معرفی می‌شود و تا يکی دو روز آينده هم کانديداهای نهايی و تا آخر هفته نيز، فيلم نهايی معرفی خواهد شد.

ميرعلايی با گلايه از اينکه اعلام می‌شود زمان را برای معرفی فيلم از دست داده‌ايم خاطر نشان کرد: از حدود ۶۰-۷۰ کشوری که به اسکار فيلم معرفی می‌کنند تا کنون تنها ۱۸ کشور انتخاب‌هايشان را کرده‌اند.

وی در عين حال خاطرنشان کرد:بايد توجه داشته باشيم ما در طول سال بيش از ۶۰ فيلم اکران می‌کنيم که اينها بايد توسط ۹ کارشناس خبره‌ای که انتخاب شده‌اند بررسی شوند و بالا بودن تعداد فيلم‌های ما به هر حال زمان بيشتری را طلب می‌کند.

مدير عامل بنياد سينمايی فارابی اظهار اميدواری کرد: انتخابی صورت گيرد که آبروی سينمای ملی ما حفظ شود و نماينده خوبی برای سينمای ايران باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016