چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون بهزیستی كشور: اذهان جامعه باید نسبت به معلولان ، مناسب سازی شود

شیراز - معاون امورتوانبخشی سازمان بهزیستی كشور گفت: برای ایجاد رفاه اجتماعی معلولان ، فقط مناسب سازی اماكن و معابر كافی نیست بلكه با ذهن ها نیز در این زمینه مناسب سازی شود.

به گزارش ایرنا، دكتر یحیی سخنگویی درجمع مسوولان تشكل های غیر دولتی معلولان در شیراز ، بیان داشت: نگرش های منفی نسبت به معلولان نسبت به قبل تا حد زیادی اصلاح شده است اما هنوز هم می بایست برای محو كامل آن تلاش كرد.

وی افزود: سازمان های غیر دولتی معلولان در این زمینه نقش مهم تری نسبت به سازمان بهزیستی بر عهده دارند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور ، ادامه داد: این نهادهای غیر دولتی می توانند توانمندی های معلولان را به رخ جامعه بكشند و آنان را به عنوان الگوهایی برای سایر افراد اجتماع ، معرفی كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سخنگویی ، اظهار داشت: بسیاری از خدماتی كه هم اكنون سازمان بهزیستی كشور به معلولان عرضه می كند ، جزو وظایف این سازمان نیست و این امر به دلیل كم كاری های سایر وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی است.

وی گفت: مواردی از جمله پرداخت هزینه رفت و آمد و یا شهریه دانشگاه به معلولان ، ناشی از نامناسب بودن ناوگان حمل و نقل عمومی كشور و عدم ایفای وظیفه برخی از دستگاه های اجرایی است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با اشاره به لزوم واگذاری امور به بخش غیر دولتی ، افزود: اگر این واگذاری های در این سازمان به گروه های هدف انجام شود، به دلیل آشنایی بیشتر این گروه با مشكلات این حوزه، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

در این نشست ، مسوولان تشكل های غیر دولتی معلولان فارس ، مسایل و مشكلات خود را بیان كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016