پنجشنبه 1 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس دانشگاه آزاد: بحث مختلط بودن دانشجويان در دانشگاه آزاد اسلامی در حال پيگيری است

ايلنا: رييس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فعاليت خود را مديون کمک های امام، حمايت های رهبری، هيات امنا و هيات موسس به خصوص آيت الله هاشمی رفسنجانی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، فرهاد دانشجو رييس دانشگاه آزاد اسلامی در ديدار با آيت الله العظمی صافی گلپايگانی، با ارائه گزارشی از فعاليت چهار ماهه اش در اين مجموعه دانشگاهی با اشاره به اينکه دانشگاه آزاد اسلامی يک پروژه موفق نظام جمهوری اسلامی است ،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تا اين مرحله، فعاليت خود را مديون کمک های امام خمينی، حمايت های مقام عظمای ولايت ، هيات امنا و هيات موسس به خصوص آيت الله هاشمی رفسنجانی ، دکتر جاسبی، اعضای هيات علمی، کارکنان، دانشجويان و تمامی زحمت کشان در اين مجموعه بزرگ است.

وی با بيان اينکه نخستين پرچمی که در دست راست هيات رييسه دانشگاه است، پرچم فرهنگ اسلامی است، تاکيد کرد: نخستين دغدغه ما، اسلام، دين و فرهنگ است و بايد دقت شود همه کارها با اين دغدغه همسو و همراه شود.

رييس دانشگاه ازاد اسلامی ادامه داد: در رابطه با بحث اسلامی شدن دانشگاه آزاد اسلامی، آيين‌نامه جديد نقل‌وانتقال دانشجويان به محل دائمی سکونت خود، در حال اجرا شدن است.

وی با ارائه گزارشی در خصوص مراحل اجرايی اين پروژه ، گفت:ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجويان از ۱۵ خرداد آغاز و تا ۱۵ تيرماه ادامه دارد و پيش بينی می کنيم که بين ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار درخواست متقاضی جابجايی داشته باشيم.

فرهاد دانشجو با اشاره به اينکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای سه و نيم ميليون فارغ التحصيل و بيش از يک و نيم ميليون دانشجو است، ادامه داد: يکی از موضوعاتی که در حال پيگيری است بحث مختلط بودن دانشجويان در دانشگاه آزاد اسلامی است که در اين خصوص برنامه هايی در دست اجراست که واحد قم در اين زمينه پيشتاز است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016