پنجشنبه 29 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساختمان شماره دو خانه موسيقی بازگشايی شد

ساختمان شماره ۲ خانه موسيقی ـ ۲۸ تير ماه ـ بازگشايی شد.

حميدرضا نوربخش ـ مديرعامل خانه موسيقی ـ در گفت‌‌‌وگويی با خبرنگار موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاييد اين خبر گفت: طبق مذاکراتی که با مسوولان شهرداری داشتيم، مشکل خانه موسيقی با شهرداری منطقه ۱۱ بر سر بحث مالی نبوده است بلکه موضوع همان تفاهم‌نامه‌ای بوده که بايد هر سال بين طرفين تمديد شود.

او ادامه داد: اين تفاهم‌نامه امسال از سوی خانه موسيقی، تمديد نشده بود و شهرداری هم در پی آن اعلام کرد که به ساختمانش احتياج دارد اما پس از پيگيری‌های خانه موسيقی شهرداری منصرف و تفاهم‌نامه بار ديگر بين ما تمديد شد و اکنون درهای ساختمان شماره ۲ خانه موسيقی باز است و مشکلات برطرف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، ساختمان شماره دو خانه موسيقی صبح سه‌شنبه ۲۷ تيرماه از سوی منطقه ۱۱ شهرداری تهران تعطيل شد.

يکی از مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ که اقدام به تعطيلی اين واحد کرد، گفت: اين واحد به همراه چند انجمن ديگر حدود ۱۲ سال است که به طور رايگان در اختيار مديران آنها قرار دارد اما شهرداری اکنون تصميم گرفته اين واحدها را پس بگيرد.

وی اظهار کرد: ما بارها اين موضوع را به مديران اعلام کرديم و اين کار را با حکم قضايی انجام داده‌ايم.

پس از پيگيری خبرنگار ايسنا،‌ ابتدا حميدرضا نوربخش - مديرعامل خانه موسيقی - از تعطيل شدن اين خانه اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از يک ساعت، مديرعامل خانه موسيقی گفت: مسئولان منطقه يازده شهرداری تهران، ۲۴ ساعت به خانه موسيقی مهلت داده تا تسويه حساب خود را انجام دهيم. اکنون بنده به سمت تهران حرکت کردم تا طی ۲۴ ساعت آينده مشکل را حل کنم.

او درباره کارکردهای ساختمان شماره ۲ خانه موسيقی توضيح داد: ساختمان شماره دو در واقع بيشتر مورد توجه مراجعه کنندگان خانه موسيقی قرار می‌گرفت و اعضا برای کارهای عضويت و بيمه خود به اين ساختمان مراجعه می‌کنند، بنابراين اين ساختمان اهميت ويژه‌ای دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016