چهارشنبه 11 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اراذل و اوباش تهران شناسنامه دار می شوند

تهران - رییس پلیس پایتخت از دستگیری 80 تن از اراذل و اوباش در منطقه خاوران پایتخت خبر داد و گفت: اراذل و اوباش تهران از این پس شناسنامه دار می شوند و در صورت آزادی نیز همیشه تحت كنترل پلیس قرار می گیرند.

سردار 'حسین ساجدی نیا' به تعامل خوب پلیس تهران بزرگ و قوه قضاییه اشاره كرد و افرود: با توافق دادستان محترم شهر تهران، مقرر شده است كه اراذل و اوباش پس از دستگیری در محلات در ملاء عام گردانده و در انظار عمومی قرار گیرند تا ضمن اینكه مردم از هیمنه پوشالی این افراد آگاه می شوند، احساس امنیت نیز در محلات پایتخت افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: متهمان دستگیر شده دارای شناسنامه می شوند و با فراخوانی به كلانتری ها و پایگاه های پلیس تحت كنترل در می آیند البته اكثر این افراد محكوم به زندان و با احكام قضایی روبرو می شوند.

ساجدی نیا در ادامه به اجرای طرح امنیت محله محور در 375 محله شهر تهران اشاره كرد و افزود: این طرح با همكاری مشترك پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بامداد امروز در محله های خاوران و اتابك تهران اجرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رییس پلیس پایتخت به همكاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح امنیت محله محور و تعامل شهروندان تهرانی در خصوص شناسایی مجرمان و مناطق جرم خیز كه بیشتر و بهتر از گذشته شده است، اشاره كرد و افزود: خوشبختانه در طرح برخورد و جمع آوری این مجرمان، پلیس پایتخت به 100 درصد اهدافی كه از قبل پیش بینی كرده بود دست یافته و توانست در اقدامی ضربتی بیش از 80 تن از افراد شرور سطح یك و دو، سارقان كیف قاپ و فروشندگان مواد مخدر كه در این مناطق فعالیت داشتند را دستگیركند.

سردار ساجدی نیا گفت: از متهمان مقادیر زیادی سلاح سرد، اموال سرقتی و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی كشف و ضبط شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس،فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی، تصریح كرد طرح امنیت محله محور در روزهای آتی و در 375 محله شناسایی شده شهر تهران اجرا خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016