پنجشنبه 12 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهرداری تهران؛ دفتر انجمن تئاتر آزاد را برخلاف وعده پلمپ کرد

• صباح کوهی؛ عضو هيت مديره انجمن تئاتر آزاد ايران؛ می‌گويد: شهردار تهران شخصا قول داده بود به ما فرصت داده می‌شود تا محلی برای استقرار انجمن پيدا کنيم اما برخلاف وعده عمل کردند.


ايلنا: ظهر چهارشنبه ۱۱ مرداد؛ به دستور شهردار منطقه يازده تهران، دفتر انجمن تئاتر آزاد برخلاف وعده‌های داده شده مسئولان ارشد شهرداری تهران پلمپ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، صباح‌کوهی عضو هيئت مديره اين انجمن ضمن اعلام اين خبر، گفت: دفتر اين انجمن زمانی که آقای احمدی‌نژاد شهردار تهران بود به ما داده شد و ايشان قول مساعد دادند تا کسی اين محل را از انجمن نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: سه ماه پيش نامه‌ای از طرف اداره حقوقی شهرداری به دفتر انجمن رسيد که ۱۰روز به ما فرصت تخليه داده بود دفتر را تخليه کنيم، اما بعدا قول دادند اين فرصت بيشتر شده است و فعلا زمان داريم.

عضو انجمن تئاتر آزاد با بيان اين مطلب که شهردار تهران شخصا قول داده بود به ما فرصت داده می‌شود تا محلی برای استقرار انجمن پيدا کنيم اما برخلاف وعده عمل کردند، افزود: ماه پيش دادگاه حکم تخليه رسمی به ما داد، اما آقای استاد محمد نايب رئيس پس از صحبت‌هايی که با رسانه‌ها داشتند به گفتند آقای قاليباف دستور رسيدگی به اين موضوع را صادر کرده است.

وی با بيان اينکه به ما اعلام کرده بودند در ماه رمضان محل تخليه نخواهد شد، افزود: امروز صبح درحالی که ما درگير گرفتن جواز دفن حسين عراقی‌نژاد يکی ازهنرمندان تئاترآزاد در معاونت هنری وزارت ارشاد بوديم، ماموران شهرداری منطقه يازده تهران به دفتر انجمن مراجعه کرده و محل را تخليه کردند.

صباح کوهی با بيان اين جمله که آقای شهردار قرار بود امين ما باشد، اضافه کرد: وسايل اين انجمن هم‌اکنون در يک محل مخروبه انبار شده است.

او همچنين اظهار داشت: ما بنا داريم پس از به پايان رساندن مراحل خاکسپاری عضو از دست رفته‌مان؛ روز شنبه؛ وسايل انجمن را در مقابل شهرداری تهران تخليه کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016