سه شنبه 7 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پگاه آهنگرانی و ميهمانی افطاری احمدی نژاد

ندای سبز آزادی: پگاه آهنگرانی در مطلبی در خصوص شرکت کنندگان در مهمانی احمدی نژاد می نویسد: اینها كه اصولا قبل از شركت در این افطاری هم، باهم وحدت داشتند و نیازی به میهمانی ندارند و اساسا یك همذات‌پنداری عمیقی هم كه با مدیران غایب دارند و ماشاالله هر كدام برای خود مدیری بالقوه و مجسم هستند.

به گزارش ندای سبز آزادی، این مهمانی در ماه رمضان برگزار شد و در زمانی که هنرمندان مردمی به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان مشغول بودند، این افراد با شرکت در مهمانی احمدی نژاد خواستار تسهیلات جهت اعطای وام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حبیب‌الله کاسه‌ساز، جهانگیر الماسی، نسرین مقانلو، پروانه معصومی، احمد نجفی، افسر اسدی، امین حیایی و محب اهری از جمله سینماگران حاضر در این مراسم بودند. اسفندیار رحیم مشائی، رئیس دفتر احمدی نژاد نیز در این ضیافت حضور داشت.

پگاه اهنگرانی امروز در اعتماد در باره این مهمانی نوشته است: میهمانی افطاری احمدی نژادكه بدون حضور مدیران سینمایی، هنرمندان درجه اول و چهره‌های شاخص و خلاصه افراد موثر در جریان سینما برگزار شد، خروجی‌های جالبی داشت. بعضی از كسانی كه در میهمانی شركت كرده بودند آن را وحدت‌بخش و تفاهم‌آمیز دانستند و عده‌یی هم گفتند نبودن مدیران باعث شد حاضران راحت‌تر با احمدی نژاددرد دل كنند. ولی ما هرچه به اسامی حاضران نگاه كردیم دیدیم اینها كه اصولا قبل از شركت در این افطاری هم، باهم وحدت داشتند و نیازی به میهمانی ندارند و اساسا یك همذات‌پنداری عمیقی هم كه با مدیران غایب دارند و ماشاالله هر كدام برای خود مدیری بالقوه و مجسم هستند. ولی شاید مهم‌ترین نكته‌یی كه این مجلس برای سینمایی‌ها داشت، خبری بود كه یكی از سینماگران همیشه در صحنه نقل كرد. آقای اطیابی، كارگردان و تهیه‌كننده، مدیر تولید و عضو محترم شورای ساماندهی صنوف خبر دادند كه: «برای حل مساله خانه سینما احمدی نژادپیشنهاد دادند كه از هر صنفی دو نفر با انتخاب حداكثری اعضای خود در قالب یك مجمع صنفی به بازخوانی و اصلاح اساسنامه خانه سینما بپردازند و از این طریق اساسنامه‌یی جامع و منطبق بر ظرفیت‌های قانونی برای تصویب نهایی به دولت ارائه شود.» پیشنهاد علی الاصول خوب است فقط آقای اطیابی روی «انتخاب حداكثری» خیلی تاكید داشتند. تا آنجا كه می‌دانم، مجمع عمومی هر صنفی قبل از دستور آقای اطیابی هیات‌مدیره‌یی را انتخاب كرده كه باید انتخاب حداكثری اعضا باشد و بعید است كه در صنفی كسی با انتخاب حداقلی رییس یا عضو هیات‌مدیره شده باشد و معرفی دو نفر برای بررسی اساسنامه نیازی به مجمع عمومی و انتخاب حداكثری مجدد ندارد و آقای اطیابی با این همه سابقه حضور در هیات‌های مختلف صنفی، مدیریتی، میانجیگر حل اختلاف و سامانده این را بهتر می‌داند كه نتیجه این انتخاب حداكثری پیشنهادی چندان فرقی با همین هیات‌مدیره‌های حداقلی فعلی نخواهد داشت و بهتر است ایشان روی بقیه مسیر این پیشنهاد متمركز شوند. فقط یك سوال: وقتی ایشان در هیات ساماندهی صنوف آن اساسنامه مفرح خوش‌تیپ را تنظیم می‌كردند تا آن را برای همه صنوف لازم‌الاجرا كنند آیا نماینده‌یی با انتخاب حداكثری از صنوف در جمع‌شان حاضر بود یا نه؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016