چهارشنبه 29 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پليس و وزارت ارشاد مسئوليت کنترل سايت های همسرگزينی را دارند

مهر ـ مدير کل دفتر برنامه ريزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان اعلام کرد: هم اکنون اين وزارتخانه هيچ مسئوليتی برای فيلتر کردن سايتهای همسريابی ندارد و قرار است از اين به بعد تمامی سايتهای همسرگزينی در ذيل مراکز مشاوره ای که مجوزهای لازم را از وزارت ورزش و جوانان و مرکز نظام مشاوره دريافت کرده اند، ايجاد شود.

مسعود امينی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پليس فتا مسئوليت کنترل و فيلتر کردن اين سايتها را برعهده دارند و چنانچه سايتهای همسرگزينی قرار باشد در فضای مجازی حضور داشته باشند، بايد مجوزهای لازم را از وزارت جوانان دريافت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اين سايتها بايد در ذيل فعاليتهای مراکز مشاوره که قرار است از اين به بعد پروانه آنها را مرکز نظام مشاوره کشور صادر کند، فعال باشند.

به گفته امينی، مراکز مشاوره پس از دريافت پروانه صدور از مرکز نظام مشاوره کشور برای ايجاد مرکز به وزارت جوانان مراجعه کرده و با نشان دادن پروانه خود می توانند اقدام به تاسيس مرکز مشاوره کنند. بنابراين اگر سايتهای همسرگزينی هم بخواهند به فعاليت قانونی خود ادامه دهند، بايد در ذيل اين مراکز مشاوره فعال باشند.

وی تصريح کرد: با اين اقدام مشاوره های ازدواج از سوی افراد تحصيل کرده و کارشناس بوده و ديگر هر کسی که تنها آشنايی با فناوری و راه اندازی سايت داشته باشد، نمی تواند اقدام به راه اندازی سايتهای غيراخلاقی کند.

مدير کل دفتر برنامه ريزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان با اشاره به اينکه درصدد هستيم تا مراکز مشاوره را در دورترين استانهای کشور نيز راه اندازی کنيم، درباره فعاليتهای خلاف عرف برخی از سايتهای همسرگزينی توضيح داد: متاسفانه تلقی بسياری از اين سايتها اينگونه است که زوجها را به هم معرفی کنيم، در حاليکه هدف ما تحکيم خانواده قبل، حين و پس از ازدواج است و به همين منظور بايد اين سايتها خانواده ها را به يکديگر معرفی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016