چهارشنبه 12 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه‌اندازي سامانه حمل‌ونقل ویژه معلولین و جانبازان در آينده نزديك

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه به زودی و برای نخستین بار در کشور سامانه حمل‌ونقل عمومی ویژه معلولین و جانبازان راه‌اندازی می‌شود، گفت: برای اجرای این پروژه بیش از 100 میلیارد تومان هزینه شده و اولین ناوگان نقلیه عمومی ویژه معلولین از طریق این سامانه به معلولان و جانبازان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش سرويس«شهري» ايسنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: پایانه حمل‌ونقل عمومی ویژه معلولین و جانبازان در زمینی به مساحت 1 هکتار احداث شده و اولین ناوگان نقلیه عمومی ویژه معلولین که شامل خودروهای ون و اتوبوس‌های مناسب سازی شده است نیز در این پایانه مستقر شده‌اند.

وی افزود: در این پایانه سوله‌های تعمیراتی، محل استقرار رانندگان، سالن اجتماعات، محل اسکان معلولان و جانبازان، مرکز تلفن مرکزی و... احداث شده است تا معلولان و جانبازان به راحتی بتوانند از خدمات و ناوگان مناسب سازی شده برایشان استفاده کنند.

سنندجی تصریح کرد: شماره تلفن‌هایی اعلام خواهد شد که جانبازان و معلولان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز که بخواهند با این مرکز تماس بگیرند و سرویس لازم برای تمام نقاط شهر تهران و حتی خارج شهر را دریافت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهزیستی برای اجرای این پروژه منعقد شده بود که بر اساس آن مقرر بود سازمان بهزیستی 50 دستگاه ون مناسب سازی شده خود را در این پایانه مستقر کند اما به دلایل نامعلوم از اجرای این کار خودداری کردند،به همین دلیل و علی رغم این که خدمات رسانی به معلولان جز وظایف سازمان بهزیستی است، شهرداری تهران به تنهایی آماده‌سازی ناوگان مورد نیاز معلولان را تقبل کرده است و به زودی سامانه حمل‌و نقل عمومی معلولان و جانبازان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که مدیریت شهری تهران تاکید برآن دارد که معلولان و جانبازان از شهروندان این شهر هستند و باید از حقوق مساوی با بقیه افراد برخوردار باشند، گفت: 25 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه خودروی ون توسط شهرداری تهران برای معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است تا بتوانیم در راستای مناسب سازی شهر برای این گروه از شهروندان گام دیگری برداریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016