جمعه 21 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیشترین آسیب های جامعه متوجه جوانان و زنان است

متاسفانه بیشترین آسیب ها در جامعه متوجه جوانان و زنان است و باید برای ایمنی این قشر فرهنگ سازی شود و ما دست هر کسی را که برای آگاهی بخشی بلند شود می فشاریم.

ایلنا: معاون اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: باید مراقب فرزندان مان باشیم و به آنها آموزشهای لازم را بدهیم که ارتباطات آنها در جامعه چگونه باشد؛ چرا که متاسفانه بسیاری از جرائم به دلیل نا آگاهی رخ می‏دهد.

سرهنگ اندرز چمنی معاون اجتماعی پلیس آگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت‌: با مطالعات انجام شده توسط پلیس آگاهی، رسالت اصلی آگاهی دادن به جوانان و فرزندان مان به عهده متولیان آموزشی و فرهنگی است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه ارتباط ناجا و صدا و سیما بهتر از گذشته است و در امر تولید و ساخت فیلم ها با هم همکاری داریم. البته تلاش ما این است که کارگردانان از پرونده های واقعی فیلم هایی بسازند که به مردم آگاهی دهد.

وی اضافه کرد: پرونده‌های ویژه ای در پلیس آگاهی با موضوعات مختلف موجود است که شهروندان را با خسارتهایی مواجه کرده است و این خسارت‌ها برای آقایان در قالب مالباختگی و برای خانم ها به صورت تعرض به عنف بوده است.

اندرز چمنی تصریح کرد: آموزش و پرورش قطعا در پیشگیری از بسیاری از جرائم می تواند موثر باشد و فرزندان مردم مدت زیادی از روز در مدرسه حضور دارند آموزش ها مربوط به ایمنی به آنها داده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: متاسفانه بیشترین آسیب ها در جامعه متوجه جوانان و زنان است و باید برای ایمنی این قشر فرهنگ سازی شود و ما دست هر کسی را که برای آگاهی بخشی بلند شود می فشاریم.

اندرزچمنی ادامه داد: کودکان و نوجوانان باید خانواده خود را از اقدامات خود مطلع کنند و البته خانواده باید از همان کودکی جدی ترین مراقبت ها را داشته باشند و خانواده‌ها بدانند که نداشتن کنترل و نظارت بر دوستی‌های فرزندان می‌تواند عواقب سوئی را برای آنها رقم بزند و یک عمر تلاش آن عزیزان را بر باد دهد‌..


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016